SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
- Berichten
- 1.089
ik heb bij Origin (EA) Battlefield bad company2 gekocht on line en betaald,
heb de game ook kunnen spelen maar tot mijn stomme verbazing krijg ik vandaag
een mailtje dat men mijn betaling niet heeft ontvangen en daarom heb ik geen
toegang meer tot de game.
Nu ben ik zeker al 20 minuten bezig om een contact email adres te vinden van Origin,
maar dat is gewoon niet te vinden. Op de site kun je wel de FAQ vinden maar die
biedt geen hulp, en als ik op "contact gegegevens" klik dan kom ik enkel op de EA
site waar ook geen Origin adres is te vinden.
wie kan mij helpen want dit schiet niet op,
en heeft iemand dit ook wel eens met hun gehad, want ik heb dus wel echt betaald,
het is gewoon afgeschreven en naar hun rekening gegaan.
leon
heb de game ook kunnen spelen maar tot mijn stomme verbazing krijg ik vandaag
een mailtje dat men mijn betaling niet heeft ontvangen en daarom heb ik geen
toegang meer tot de game.
Nu ben ik zeker al 20 minuten bezig om een contact email adres te vinden van Origin,
maar dat is gewoon niet te vinden. Op de site kun je wel de FAQ vinden maar die
biedt geen hulp, en als ik op "contact gegegevens" klik dan kom ik enkel op de EA
site waar ook geen Origin adres is te vinden.
wie kan mij helpen want dit schiet niet op,
en heeft iemand dit ook wel eens met hun gehad, want ik heb dus wel echt betaald,
het is gewoon afgeschreven en naar hun rekening gegaan.
leon