davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
- Berichten
- 902
Heb een excel bestandje waar we de uren van de uitzendkrachten ingeven en automatische mee doormailen.
Deze staan per persoon bij elkaar voor een hele week.(Dit moet zo ook blijven voor het doormailen)
Nu willen we de gegevens uit dit bestandje ook gaan gebruiken om in een ander programma te gaan ingeven door een andere persoon en dit moet dagelijks gebeuren.
Dus zouden we de gegevens per dag moeten krijgen op een blad en niet per persoon zoals het nu staat in origineel bestandje
Hoe kan ik hier het beste aan beginnen.
Ik had gedacht om een button bij te plaatsen en daar een macro aan te koppelen die dan een nieuw tabblad aanmaakt en de gegevens overneemt van het origineel tabblad maar dan per dag en niet per persoon.
Maar weet niet hoe er aan te beginnen
Of zijn er nog andere manieren ?
Bekijk bijlage gepresteerde uren week 13 2.xls
Deze staan per persoon bij elkaar voor een hele week.(Dit moet zo ook blijven voor het doormailen)
Nu willen we de gegevens uit dit bestandje ook gaan gebruiken om in een ander programma te gaan ingeven door een andere persoon en dit moet dagelijks gebeuren.
Dus zouden we de gegevens per dag moeten krijgen op een blad en niet per persoon zoals het nu staat in origineel bestandje
Hoe kan ik hier het beste aan beginnen.
Ik had gedacht om een button bij te plaatsen en daar een macro aan te koppelen die dan een nieuw tabblad aanmaakt en de gegevens overneemt van het origineel tabblad maar dan per dag en niet per persoon.
Maar weet niet hoe er aan te beginnen
Of zijn er nog andere manieren ?
Bekijk bijlage gepresteerde uren week 13 2.xls