Originele Warcraft III TFT werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Geachte mensen,

Ik heb warcraft III origineel.. en speelde regelmatig online..
Ik heb 2 paar licenties.. 1 voor op mijn laptop en 1 voor op mijn vaste systeem,,

Onlangs ben ik tegen een virus aangelopen op mijn pc toen ik wat opzocht wat niet helemaal juist was. ( op mijn vaste systeem ).

Het virus lijkt nu helemaal verwijderd.

wat later probeer ik online te gaan met mijn warcraft 3..
dat gaat niet hij geeft dan de melding:
"unable to validate game version.please reconnect to battle.net, or apply the current game patch manually."
Dus testte ik het ook op mijn notebook..
Mijn notebook haalde een patch voor de game binnen en kon weer spelen...

Nu heb ik al wat rond gezocht op internet naar deze fout.. en lijkt deze veel voor te komen bij mensen die het spel niet origineel hebben of die een noCD crack gebruikt hebben.
geen van beide is bij mij het geval.. maar toch kan ik niet spelen...

Wat kan ik nog proberen??

Ik heb geprobeerd een exacte kopie van mijn laptop te kopiëren naar mijn pc en dan te spelen..
helaas gaf dat dezelfde melding..

Maa ik neem aan dat als je het origineel speelt, je ook de originele cd hebt toch? Dan moet je niet een exacte copy van de laptop pakken maar geheel origineel installeren.
Dan zou hij het zo en zo weer moeten doen.
Als bij het verwijderen van het virus ook de authenticatie code is verwijderd voor het spel, gaat je dat absoluut niet meer lukken te herstellen.

Mm,,,
Ik ben het hier wel mee eens :P...
Maar voorheen heb ik het ook zo gekopierd..
bij mijn weten wordt de code in een geencrypt bestand opgeslagen en niet in je register..
Maar ik probeer het laat t weten..
Srry dat ik te eigenwijs was dat eerst te proberen..

Elk spel doet het weer anders, dat is een beetje de truc, je weet nooit hoe dit spel het doet. En ach zeker sorry is niet nodig hoor. Ik ken er nog 1 die ook eerst enrom rommelt voor dat eehh ik na denk haha...

Sterkte ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan