Oroginele WinXP maar geen serial.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kenju
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Ik heb geprobeerd gebruik te maken van de recoverypartitie, maar er wordt om de serial gevraagd. Deze heb ik echter niet meer, omdat ik destijds de laptop heb gekocht met op termijn een Vista upgrade. Zodra de VistaDVD binnen was, heb ik de sticker met de serial van Vista over die van WinXP ME geplakt. Ik heb nu dus geen WinXP-serial die ik tijdens de installatie kan invoeren. Hopelijk kunnen jullie mij een uitkomst bieden.
Desnoods hoe ik die hele recovery kan formateren, zodat ik een andere Vista erop kan zetten. Van mijn desktop heb ik ook nog een originele volledige versie liggen. Maar zonder die serial van WinXP kan ik helemaal niets doen, lijkt wel....

heb je over de xp versie een vista installatie gedaan.
dan ben je de key kwijt en is die niet op te halen.....
als je een nieuwe versie van vista wilt installeren dan kun je dat toch rechtstreeks van de dvd doen.

Nee, dat kan niet. Ik had namelijk gekozen voor de recovery-herinstal. Dan gaat er dus een WindowsXP installatie in werking, die hij terughaalt van de recovery-partitie, en die dan installeert. Hier kun je niet tussen komen, noch kun je van te voren iets anders laten opstarten. Ik heb geprobeert om de opstartvolgorde te wijzigen, maar dan pikt hij die Vista-CD niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan