Ortel Hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Def1223

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
3
Hallo ,

Sinds paar dagen ben ik in bezit van een Blackberry 8250 Curve .
Ik heb de telefoon paar dagen geleden simlock vrij gemaakt en heb nu een ortel kaartje in.
Volgens een paar maanden geleden kan je internetbundel kiezen voor 2,50 voor 50mb.
Alleen mijn vraag nu is of dat inclusief Blackberry PING is en of het uberhaut werkt qua internet en whatsapp maar belangerijkste is ping.

Groetjes ,

Bart
 
Waarom niet aan Ortel vragen. Zij leveren de dienst tenslotte.
 
xx

ja hoe .. ze hebben geen soort forum enigste wat ik kan doen is bellen en morgen zijn ze gesloten....
 
Hmm naja ik heb gewoon een gokje gewaagt en heb die 2,50 gebetaald alleen nu is het zo dat browser het doet via die internet maar whatsapp niet hij stuurt geen berichten en ontvangt niks weet iemand misschien of ik instellingen ofzo moet veranderen om dat goed te krijgen?


Doei,
 
In principe zou het moeten werken als je internetverbinding hebt. Echter zijn er een aantal providers die 'concurrerend' verkeer voor sms en voice blokkeren. Je kunt eens proberen of bijv. skype werkt. Durf er bijna iets om te wedden dat dat ook niet werkt.

Ben zelf de strijd met mijn provider aangegaan en intussen kan ik wel gewoon mijn internetverbinding gebruiken op de manier zoals ik wil. Argumenten richting de provider. a) er is wetgeving in de maak die dit verbiedt. En belangrijker nog b) Men biedt mij een dienst aan en levert deze (niet volledig). Ik heb hun dringend verzocht het juridisch bindende contract na te komen en een volledig werkende internetverbinding te leveren. Konden ze in mijn geval niet omheen, omdat de uitsluiting van bepaalde diensten nergens in de voorwaarden wordt genoemd. Ik mocht dus een volledig open, niet gefilterde, verbinding verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan