os 10 op windows pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcus302

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Ik heb een versie van mac os x gedownload, (Mac os X [jas]) op de piratebay die het zou moeten doen op windows pc's met een intel of athlon processor. Nou ben ik aan het backuppen mocht het foutgaan. maar heeft iemand dit gedaan? En zoja. van watvoor kwaliteit en is het de moeite waard?

Als deze versie illegaal is (ik weet niet of dat zo is) en dat in strijd gaat met de regels van helpmij.nl verwijder deze topic dan maar. :(

Als het een Leopard Beta is, is hij HEEL illegaal. De rest trouwens ook. Als je het zo graag wil kan je het proberen, maar verwacht absoluut geen MacOSX gevoel. In de licentie van Apple staat ook dat er geen ondersteuning wordt gegeven aan MacOSX op Windows PC's.
Maar doe je best. Google even op OSX86 project. Maar mocht je het echte OSX gevoel willen hebben kan je altijd nog kijken bij MediaMarkt. Ik weet het, ze zijn duurder, maar vergeet niet dat je er over 10 jaar nog plezier aan beleeft. Je kan ook even kijken op TweedehandsMac.nl. Dan is het meestal veel beter haalbaar. En zelfs met mijn G3 van 8 jaar draai ik met gemak het laatste OSX.

LaPasta

Hoi !

Het kan wel, maar daarvoor zit je hier op het verkeerde forum !

Just google.......

Greetz,

Harry.

of neem het beste alternatief voor OSX op een windows PC, geheel gratis, geheel legaal, gratis software :

http://www.dreamlinux.com.br/english/index.html :cool:
Ik draai dit nu een week en werkt geweldig en snel, geheel 3D dankzij geintegreerde Beryl (voor expose , effecten etc)

gr.
Amp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan