OS Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom901

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk hebben de meeste van jullie de afgelopen week weleens wat gehoord over het nieuwe besturingssysteem van Google, Chrome OS. Omdat er nog weinig te vinden is over dit nieuwe besturingsysteem, leek het me een goed idee een site te maken waarop allemaal het nieuws verzameld wordt.

Zo is er bijvoorbeeld de Wat is Chrome OS? pagina. Hierop word kort uitgelegd wat Googles OS, Chrome OS precies is.

Ook kunnen jullie via de nieuws pagina op de hoogte blijven van het laatste Chrome OS Nieuws

Graag hoor ik jullie mening over deze site, en wellicht nog wel tot ziens!

leuk idee, nette site, stoor me alleen een beetje aan het 'nieuws' dat bij elke pagina (behalve de nieuws pagina, lol) links zit. Het neemt bijna (iets meer dan 1/3e?) evenveel ruimte in als de pagina-text zelf (qua breedte). Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ;)

Ohja, trouwens, de nieuws-pagina is niet xhtml valid, een ampersand ( & ) moet als & ;) heh, en je css moet ook een beetje gefixed worden.

ach, nu ik toch bezig ben: ikzelf vind dit een beetje een div-overkill:
HTML:
      <div class="vak">
        <div class="top_vak"><h3>partners</h3></div>
        <div class="content_vak">
          <div class="partners">
          </div>
        </div>
      </div>      &nbsp;<br />

</div>
(home pagina)

@ ff 3.5 btw.

:thumb:

De website zet links naar xhtml en css, maar valideert niet, beetje belachelijk.

Wie heeft de site gemaakt? Jij of één van die twee vage bedrijven die bij in de credits staan? Sorry dat ik hier een beetje naar over doe, maar hoe langer ik de websites van die respectievelijke bedrijven bekijk en hun voorwaarden doorneem, hoe vager ik het vind. Heb het gevoel dat achter beide bedrijven juist telkens één persoon zit die net is afgestudeerd of nog op school zit. :confused:

Tegenwoordig is de website vaak een van de belangrijkste dingen van een onderming.

Dingen? Onderming? :shocked:

Verplaatst Site check --->> Overige besturingssystemen.

Excuus terug geplaatst, in de war met een andere misbruikmelding.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan