OS voor gameserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
Ik ben van plan om een gameserver te gaan bouwen, maar nu twijfel ik tussen het te installeren OS..

Ik twijfel tussen Win2k of Win2k Server..

Server gaat 24/7 aanstaan en moet van buitenaf makkelijk te bereiken zijn (zodat ik op de gameserver in kan loggen en dan een andere map kan kiezen oid)

Wat is volgens jullie het beste dat ik erop kan zetten?

Alvast bedankt :) :thumb:
 
Ikzelf zou kiezen voor 2K pro, weet niet of games op 2K server zouden werken? En daarbij, waarom zou je je computer onnodig traagmaken met al die server-services..

Veel gameservers hebben een ingebouwde webserver waarmee je ze kan configureren, toch? Anders kan je gewoon een programma als VNC / Radmin (Eerste kan je gewoon via je je browser benaderen!) gebruiken.

Denk dat dit gewoon een kwestie is van proberen en zien wat het best bevalt, dit zou mijn keuze zijn iig. :)
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ikzelf zou kiezen voor 2K pro, weet niet of games op 2K server zouden werken? En daarbij, waarom zou je je computer onnodig traagmaken met al die server-services..

Veel gameservers hebben een ingebouwde webserver waarmee je ze kan configureren, toch? Anders kan je gewoon een programma als VNC / Radmin (Eerste kan je gewoon via je je browser benaderen!) gebruiken.

Denk dat dit gewoon een kwestie is van proberen en zien wat het best bevalt, dit zou mijn keuze zijn iig. :)
VNC had ik al in mn hoofd ja :)

Maja omdat het een server is dacht ik: misschien is dat ook wel handig :p

Thnx iig, ik ga voor de 2k pro :p :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan