OS(Windows)-omgeving maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertd

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
340
Hallo allemaal,

Ik wil voor op mijn website, het moet dus een internetapplicatie zijn (en niet een om te downloaden/installeren), een klein programmaatje maken.
Ik wil een OS-omgeving namaken met allemaal vensters van 'programma's' die je dan door te slepen over het venster kunt verplaatsen en kunt minimaliseren.
In een van die vensters moet sowieso een mailformulier komen. Het mailformulier heb ik al en werkt met PHP.

Hoe kan ik dit maken?
Kan ik het best Flash Pro CS4, Javascript, PHP, asp of iets anders kunnen gebruiken?

Alvast bedankt,

Geert
 
Wat dacht je van een combinatie van wat je allemaal opnoemt... (+ AJAX)
 
Eh yea, of je doet het in Flash, of je doet het in html/css/javascript.

Overgens is de Javascript hiervoor niet heel makkelijk, dus daar zul je je zeker in moeten verdiepen.
 
Als ik nu voor Flash kies hè,
hoe kan ik dan een mailformulier in PHP ín de Flash applicatie zetten?
 
Weet er iemand een antwoord op bovenstaande vraag?
 
Ehm, flash is niet echt het gebied van mijn expertise, maar... ik geloof t niet. PHP werkt op het web, en flash dus niet. Ik weet zelfs niet zeker of je met flash wel mails kan versturen, maar ik denk het wel. Desnoods 'stuur je door' naar de php pagina die het 'opvangt'.


:thumb:
 
Ehm, flash is niet echt het gebied van mijn expertise, maar... ik geloof t niet. PHP werkt op het web, en flash dus niet. Ik weet zelfs niet zeker of je met flash wel mails kan versturen, maar ik denk het wel. Desnoods 'stuur je door' naar de php pagina die het 'opvangt'.


:thumb:

Hoe doe ik dat dan?
 
Flash ~actionscript is een vorm van ECMAscript en bijgevolg vrij goed uitwisselbaar met javascript. Zo kan je vanuit je actionscript javascript oproepen en vice versa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan