os x86 en citrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchbert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
ik heb een imac met os x86 als thuiscomputer. ik kan via een citrix verbinding inloggen op het computersysteem van de organisatie waar ik werkzaam ben. het probleem is dat ik wel kan inloggen met citrix maar dat ik de applicaties niet kan openen. wie heeft er een antwoord op deze vraag?

administrator

Om met citrix iets te doen moet je na het inloggen ook de toestemming hebben van de administrator deze kan u de programma open of blokkeren naar zijn keus. Dus is het belangrijk dat u eens goed praat met de administrator van uw organisatie als u echt toegang nodig hebt.deze kan u misschien ook verder helpen.

Om met citrix iets te doen moet je na het inloggen ook de toestemming hebben van de administrator deze kan u de programma open of blokkeren naar zijn keus. Dus is het belangrijk dat u eens goed praat met de administrator van uw organisatie als u echt toegang nodig hebt.deze kan u misschien ook verder helpen.

Het opvallende is dat als ik met Windows inlog ik de toegang wel heb. Is het de Mac die één en ander anders maakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan