osama virus

• Onderwerp starter Onderwerp starter nando
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nando

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2000
Hoe verwijder ik het osama virus dat gisteren via facebook is verspreid?

FF waterboarden en het is zo verdewenen:D

Staat het op je pc of bedoel je op facebook dat het al die berichtjes stuurt?

Je PC een zeemansgraf geven !

Bedoel je niet gewoon dat je een mailtje hebt gehad ipv een virusmelding ?

op facebook kreeg ik een link doorgestuurd en deze stuurt hij door naar al mijn contacten via facebook terwijl ik dat niet gedaan heb. Betekent dat dit alleen in facebook zit dan?

Kan je ff een printscreentje maken, van de link enzo die hij doorstuurt en zet hem dan ff op twitpic ofzow!

Twitpic is zo'n site waar je als je twitter hebt gratis je foto's op kan zetten, het was maar een voorbeeld, ik bedoel zet je printscreens ff op internet zodat we ze kunnen bekijken.

Omdat facebook bepaalde scripts gebruikt zal er bij je eigen pagina altijd /home.php staan dus daar kan ik niks mee. Probeer ff een site te zoekn waar je gratig foto's op kan posten moet helaas nu weg, kan je het echt niet vinden maak dan een account aan op flickr.com en maak dan een printscreen (toets naast f12 plak in bijv paint en upload dan, neem aan dat je dat wel weet) en post de link hier.

Vanmiddag kan ik weer antwoorden!

scan naar virussen met je virusscanner, download ccleaner en maak je pc schoon en repareer het register
bij mij gaan van die msn spam links vanzelf over, misschien op facebook ook?

@nando
Klik in de blauwe balk rechts bovenaan op HELP! waar je op +/- de helft v.d. site kunt lezen hoe je een foto e/o screenshot kunt uploaden naar Helpmij.

Dat ziet er uit als geen virus op je computer, je hebt machtiging gegeven om die 'applicatie' berichten te posten.
Je kan zijn rechten blokkeren maar hierdoor blijven eerder geposte berichten staan.
Ik heb met een grote (en lelijke) pijl aangegeven waar je op moet drukken als je bij facebook bent ingelogd.
Vervolgens ga je met je muis boven de OSAMA applicatie staan en druk je op het kruisje.
Links onderin de balk die je dan krijgt zie je Verwijder en blokkeer ......... staan. Druk daar op en dan op ...... blokeren en klaar is kees!
Hier de foto: http://twitpic.com/4tu7zv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan