OSCommerce back-office werkt plotseling niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClaudiaWD

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Berichten
109
Beste forumleden,

Op mijn werk maken we bij één groothandel website gebruik van OSCommerce. Een jaar zonder problemen, echter kunnen we sinds vorige week plotseling niet meer in de back-office. We krijgen dan gewoon een browser melding. De front shop werkt echter nog wel. Alleen het admin gedeelte niet meer.

Ik heb echter te weinig ervaring met OSCommerce om dit probleem op te kunnen lossen.

Heeft iemand enig idee waar ik moet kijken of wat ik moet veranderen?

In de FTP staat nog wel gewoon de map admin en ook de indexfile. Ook de config klopt zover ik weet.

Onderstaand de melding die we krijgen bij het navigeren naar de admin.

foutmelding.png

Met vriendelijke groet,

Claudia
 
Beste,

Bedankt voor je antwoord.
Ik had al op Google gekeken, maar wordt daar ook niet wijzer van. Kan weinig vinden voor mijn probleem.

Het betreft echt alleen het administratordeel van de oscommerce shop. De winkel zelf werkt gewoon.

Ik heb ook een back-up teruggeplaatst, maar ook dat verhelpt het probleem niet?
 
Hoi Claudia,
IK ken de hele OScommerce niet, maar wil wel een woeste gok doen.
  • Kan het zo zijn, dat je Firefox-melding eigenlijk steeds dezelfde is, omdat deze uit de Temp. Internet Bestanden wordt opgehaald? Dan zou het misschien helpen om de FF-cache eens goed te legen (menu Extra > Geschiedenis wissen... enz.).
  • Of kijken of je met een andere browser wel binnen kunt komen? Of vanaf een andere PC?

Zo nee, dan zit het echt in OScommerce en/of de server, en weet ik het niet. :confused:
Misschien kan de Helpdesk van je provider eens kijken wat er aan de hand is?
Of te rade gaan bij het gespecialiseerde OScommerce-forum (daar kwam ik deze tegen...).

Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Bedankt voor je antwoord, CSShunter. Je hebt mijn ogen geopend. Ik heb contact opgenomen met de provider en die geeft aan dat het met de directory-beveiliging heeft te maken. Dat was inderdaad het probleem, dus dit probleem is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan