OScommerce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je misschien dat op de frontpage waar nu al je tektst staat, foto's moeten komen?

Lees ook nog even de vorige vraag met mijn vraag over templates

hallo

nou om heel eerlijk te zijn
de site is niet van mijn
hij is van een vriend van mijn
alleen die heeft ie ooit laten maken door een proff
dat was ook een andere site alleen nu ben ik hem aan het bewerken dus heb niet alles zelf gedaan:o

alleen logo veranderen ed die pics er bij dan
maar is niet met frontpage gedaan hoor
nee niet de tekst
bij de buttons bergonzoni en dynamic ed staan pics en onder die pics wil ik tekst toevoegen dat is het enigste

en kwa template van oscommerce ik heb alleen die link gedownload en voor de rest nog niets.. helaas
of bedoel je dat niet

erika

hallo

nou om heel eerlijk te zijn
de site is niet van mijn
hij is van een vriend van mijn
alleen die heeft ie ooit laten maken door een proff
dat was ook een andere site alleen nu ben ik hem aan het bewerken dus heb niet alles zelf gedaan:o

alleen logo veranderen ed die pics er bij dan
maar is niet met frontpage gedaan hoor
nee niet de tekst
bij de buttons bergonzoni en dynamic ed staan pics en onder die pics wil ik tekst toevoegen dat is het enigste

en kwa template van oscommerce ik heb alleen die link gedownload en voor de rest nog niets.. helaas
of bedoel je dat niet

erika

Maakt niet uit ;) Waar is dit forum anders voor. Om elkaar te helpen :thumb:

Als het niet lukt hoor ik het wel, maar wat ik gepost heb is in ieder geval de oplossing voor je probleem

hallo

ja daarom das waar
tegen die tijd dat ik het voor mezelf ga proberen kan ik dat gebruiken

ps maar weet jij hoe ik die tekst onder mijn pics krijg hahah

krijg je tijdens de installatie de optie of je de sessies in files of in de database opslaat? als ja zou ik maar eens proberen ze in de database op te slaan.

www.xtcommerce.com: grotere broer hiervan.daar zijn code en uiterlijk gescheiden (dus kun je gratis templates-even googelen gebruiken,maar ook veel makkelijker met de hand het uiterlijk veranderen.
helaas kost deze 98 euro,maar hij staat nu in de newsgroepen.kijk op webwinkel, vandag geposted.

als deze info niet mag a.u.b wegmaken.;)

krijg je tijdens de installatie de optie of je de sessies in files of in de database opslaat? als ja zou ik maar eens proberen ze in de database op te slaan.

www.xtcommerce.com: grotere broer hiervan.daar zijn code en uiterlijk gescheiden (dus kun je gratis templates-even googelen gebruiken,maar ook veel makkelijker met de hand het uiterlijk veranderen.
helaas kost deze 98 euro,maar hij staat nu in de newsgroepen.kijk op webwinkel, vandag geposted.

als deze info niet mag a.u.b wegmaken.;)

Antwoord was wel niet voor mij bedoeld, maar superebedankt voor de tip. Ik heb er vaak naar gekeken, maar dat ik moest betalen hield me tegen (zoals een goed open-sourcer betaamt).:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan