g3x123
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2009
Beste mensen,
gisteren bestelde ik een nieuwe Macbook Pro 15" i7 en vandaag kwam hij al toe
..
was zeer snel..
helaas staat er Lion op.. ;(
ik heb al vrij veel slechte dingen gehoord van mijn vrienden en zou graag bij Snow Leopard blijven..
Ik heb nog een CD van Snow Leopard van ongeveer 1,5 jaar geleden..
als ik hem erinsteek en hem probeer te installeren komt dit erop:

Uploaded with ImageShack.us
als ik hem probeer op te starten met alt (option) toets ingedrukt en probeer op te starten vanaf de cd komt allemaal tekst op het scherm (scripts)
en een vierkant dat ik de power knop moet ingeduwd houden en dan terug moet op duwen om hem opnieuw op te starten..
ik heb ook een Snow Leopard besturingssysteem staan op mijn externe harde schijf omdat ik problemen had met mijn vorige Macbook Pro om de interne schijf volledig te kunnen formatteren enzo..
wanneer ik probeer op te starten vanaf de externe harde schijf komt de Apple tevoorschijn zoals bij een normaal opstartscherm maar hij geeft een error geluid..
ganse tijd dat hij blijft (piepen)..
weet iemand hoe ik er nu Snow Leopard op kan krijgen?
Alvast bedankt
!
gisteren bestelde ik een nieuwe Macbook Pro 15" i7 en vandaag kwam hij al toe

was zeer snel..
helaas staat er Lion op.. ;(
ik heb al vrij veel slechte dingen gehoord van mijn vrienden en zou graag bij Snow Leopard blijven..
Ik heb nog een CD van Snow Leopard van ongeveer 1,5 jaar geleden..
als ik hem erinsteek en hem probeer te installeren komt dit erop:

Uploaded with ImageShack.us
als ik hem probeer op te starten met alt (option) toets ingedrukt en probeer op te starten vanaf de cd komt allemaal tekst op het scherm (scripts)
en een vierkant dat ik de power knop moet ingeduwd houden en dan terug moet op duwen om hem opnieuw op te starten..
ik heb ook een Snow Leopard besturingssysteem staan op mijn externe harde schijf omdat ik problemen had met mijn vorige Macbook Pro om de interne schijf volledig te kunnen formatteren enzo..
wanneer ik probeer op te starten vanaf de externe harde schijf komt de Apple tevoorschijn zoals bij een normaal opstartscherm maar hij geeft een error geluid..
ganse tijd dat hij blijft (piepen)..
weet iemand hoe ik er nu Snow Leopard op kan krijgen?
Alvast bedankt