OTL.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo , ik heb een probleem, ik heb search delta en babylon bij het opstarten van mijn eigen startpagina, nu heb ik heb ik OTL.exe gedownload en geïnstalleerd, maar nu als ik hem laat scanen zoals beschreven en hij is klaar, dan komt er een kladblok, en die moet je selecteren, maar waar plk dat dan in ?want er komt geen nieuw scherm waar je dat moet in plakken want er gebeurt niets.

:confused: Hoezo OTL ? er zijn ook rond op internet heleboel klachten op die malware removal tool ....:confused: is het nie beter dan erkende MBAM ?
bij OTL is het funktie dat '' OTL maakt geen bepaling of een item goed of slecht is '' ... niet zo handig ...
En ...wat je bedoel met Babylon en search delta ?? ...wil je die toolbar weg hebben ..ofzo ??

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, deze wil ik gewoon weg hebben mijn opstart balk zit meteen half vol start programma's, ik had ook al spyhunter gedaan , maar als die klaar is en dan repareert moet hem kopen, maar hoe krijg ik deze opstart search. Ik werk met W 8 en Chrome

:) Ach tjonge' ... toolbar kan je ( als je handig bent :D ) op meerdere manieren handmatig ook verwijderen ...:thumb: maar het is ook beter dat je dat doet met juiste app. zoals zoiets -->> ( en ook volledige versie gratis is ! :thumb::D ) ..
Tijdens toolbaar te verwijderen is ook eerst beter en goed beneden in taakbeheer te kijken of betreffende toolbaar niet daar actief is en gelijk die stoppen ! vervolgens en pas dan verwijderen met die aangegeven app ..:thumb:
En straks dan PC HER-starten ! :D

Laatst bewerkt:
Bedankt, maar ik heb hem geïnstalleerd , maar deze toolbars staan er niet bij?

Laatst bewerkt:
gezocht maar er staan geen toolbars bij wel o.a buienradar, picassa, ad block en zo verder, maar ik kan geen delta of babylon ontdekken of doe ik toch iets fout ?

:) Nee je doet niets fout ...:thumb: blijkbaar is die toolbaar goed genesteld ij je browser ...:confused: kijk die daar link, wat ik je ook gegeven heb...misschien helpt je iets...meerdere mensen het heeft wel geholpen,
en dan zullen we ook meer oplossingen kijken als niet lukt ..:thumb:
P.S. ik moet ff weg door half uurtje ben terug ...dan kom ik weer ON-line ...;)

Adwcleaner is gewoon makkelijker , downloaden , installeren , laten draaien , klik op "verwijderen" , herstart en je moet "good to go" zijn :d

:d YEP ! ...:thumb: wat je zei gamefreak23 ...:thumb:
Adwcleaner is zeer makkelijk om te gebruiken, en kan ook echt helpen ......:( maar het kan ook ook zeer erg antivirus WebGuard ( zoals daar uitgelegd is ! ) verstoren en/of zelf's uitschakelen , ...ALS je niet op gebruik van AdwCleaner gewent bent :(
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
dus...opletten met gebruik ! ....

Laatst bewerkt:
Hé ROYONIX
Ik heb dat tooltje wat je geadviseerd hebt ook even geïnstalleerd. :confused:
Heb nu het probleem dat mijn Startpagina is gewijzigd naar MyStart.com :mad:
Heb je daar ook een oplossing voor? :d

514f6448c51c3-MyStart.jpg

Hé Arretje ..:thumb:

Ik wet helemaal niets over toolbars dat jij in je PC had .....:( weet ik nog minder wat je met die Toolbar Cleaner hebt gedaan of verwijdert ( waarschijnlijk iets dat je niet mocht ! ) ...:(
maar nu is hier topic bestemd voor gebruiker johan1276 en zijn we bezig met specifiek deze probleem op te lossen ...
Als jij toevallig problemen met bepaalde'n toolbars hebt moet je ook eigen topic openen ...dan kunnen we uitgebreider ook over die probleem praten ...;)
P.S. -- i.v.m. jouwe ooit start pagina dat je had, .... die kan je ook zeer makkelijk zelf handmatig terug instellen ....:d:thumb:

Laatst bewerkt:
@ROYONIX
Ik ging er vanuit dat je dit tooltje zelf eerst had uitgeprobeerd,blijkbaar dus niet.

Maar het is alweer opgelost :D met behulp van ADWCleaner

;) Ik stel altijd voor een oplossing iets wat ik wel zelf uitprobeert heb en wat ik voor 101% zeker weet dat helpen kan :thumb:
maar ALS maar die tooltje '' ADWCleaner'' ( je hoort me nergens dat ik zei dat die NIET goed is of ?? :( ) je en in jouw problemen heeft geholpen, ..... dat is alleen maar goed voor jou ....toch ??:)

Bedankt voor de hulp, het is denk ik opgelost, ik heb het gedownload en het is weg na het opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan