Oud IS-RA punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannyy5

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2010
Hallo,

Ik heb een oud IS-RA punt in mijn woning, zie de volgende afbeelding.

http://i162.photobucket.com/albums/t265/mlcoolj/DSC04165.jpg

Heeft iemand ervaring met dit soort IS-RA aansluitingen en of deze nog werkzaam is? Er komt in mijn woning (in een flat) verder geen aansluiting naar binnen, dus dit is het enige dat ik heb.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,
Sander

Je hebt maar 2 draadjes nodig. Blauw en rood.
Heb je al een abbonement bij een provider???
Zoja kun je met behulp van een telefoon luisteren of je een kiestoon hoort.

Hoi !

Rood aan rood en blauw aan blauw zou voldoende moeten zijn.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet. Het modem zegt dat hij geen signaal krijgt bij DSL (lampje begint niet te branden). Zou het kunnen dat de aansluiting zo oud is dat hij niet meer werkt?
Ik heb vandeweek KPN al aan de lijn gehad en er werd gezegd dat er een aansluiting moet zijn, in mijn woonkamer, en dat hij nog functioneert.

Hebben jullie nog reacties?

Hoi !

Tja, je weet niet of de aansluiting in de doos nog op de originele plaats zitten, en of er uberhaupt nog signaal op staat.

Proberen signaal te vinden tussen 2 draden lijkt me de enigste oplossing, m.b.v. een oude telefoon of een universeel-meter.

Greetz,

Harry.

Goed punt. Ik zal het eens controleren.
Iemand nog een reactie?

Ik heb met KPN gebeld en er zou een werkend is-ra punt moeten zijn, en wel in de woonkamer. Is het mogelijk dat dat een ander punt is dan het punt dat ik gevonden heb? Dus dat ze het punt dat ik gevonden heb, hebben afgesloten? Het punt dat ik gevonden heb, geeft namelijk geen spanning..

Hoi allen,
Inmiddels is er een KPN monteur geweest die het netjes voor me geregeld heeft. Alles werkt nu en ik heb geen cent extra hoeven betalen. Gisteren gebeld, vandaag werkend internet, perfect dus!
Bedankt voor jullie suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan