Oud moederbord samen met een nieuwe grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

TechNub

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2015
Ik wil zins kort een nieuwe grafische kaart kopen.
Want ik heb nu zo'n standaard oud ding erin zitten.
Maar ik weet niet of mijn moederbord de bepaalde grafische kaart die ik wil kan hendelen (of ie past etc.)

Ik heb op dit moment dit moederbord:
De P8H61-M LX (Merk Asus)
http://tweakers.net/pricewatch/287768/asus-p8h61-m-lx/specificaties/

En dit standaard dingetje als grafische kaart of je het ook noemt :P.
AMD Radeon HD 6450
http://tweakers.net/pricewatch/281785/asus-eah6450-silent-di-1gd3(lp)/specificaties/

En ik wil die AMD Radeon HD 6450 vervangen door de
GTX 950 gaming 2 gb
http://tweakers.net/pricewatch/458845/msi-geforce-gtx-950-2gb-gaming-2g/specificaties/

Alvast bedankt voor de gene die mij hier mee kan helpen :)

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Moet geen probleem opleveren misschien wel even kik of de voeding voldoende vermogen levert minimum door nvidea gemeld is 350 watt en ik weet niet hoe groot je kast is aangezien je ook een micromoederbord hebt even meten du

Zal ik in dit geval eventjes in een foto van de binnenkant van mijn kast maken?

En trouwens hartelijk dank voor deze snelle reactie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Geen dank

Voor de voeding kan je op het etiket van de voeding kijken enje mag een foto laten zien maar een duimstok doet wonderen;)

Kaart is volgens mij rond de 25,5 cm lang dus als je die lengte hebt in de kast zal het geen probleem zijn

Laatst bewerkt:
Ik bedoel zeg maar of u via de foto kan kijken of die GTX 950 erin zou passen oke? :)

Hoi,

Zie vorig bericht heb ik de maat van de nieuwe kaart gegeven maar laat maar even een foto zien
En even voor het gemak je hoeft niet steeds te quoten hoor een quote attendeer je iets en in dit geval niet nodig.

Ik ben even zo brutaal geweest om je bericht terug te zeten om alles duidelijk te houden:D

Laatst bewerkt:
pc's in elkaar zetten

Hallo,

ik zet graag pc's in elkaar voor een goedkope prijs, dus als je iemand zoekt kun je mailen of een berichtje sturen.

@ bartmegens,

Welkom op Helpmij .nl

Heb even je telefoon en e-mail weggehaald en het is niet de bedoeling om tegen betaling je diensten zo aan te bieden

Hoi,

Nu is het moeilijk in te schatten vanaf een foto maar volgens mij kom je dat printplaatje tegen wat tegen de hdd bays geschroefd zit

Daar zat ik dus ook al aan te denken en hoe zou ik dat in principe kunnen oplossen?

Hoi,

Ik weet niet of het makkelijk los te krijgen is om te verplaatsen kabel daarvan lijkt mij geen probleem

Hoi,

Hoho Je voeding al bekeken en die kaart te verplaatsen zou dat nu al even proberen dan weet je het zeker.

400 W heb ik.
Hopelijk is dat genoeg desnoods koop ik meer indien nodig.

Hoi,
Qua voeding moet het dus gaan maar dat kaartje te verplaatsen?

Hoi,

Nee er zit toch een kaartje tegen gebouwd als daar asus op staat dan die ja zie bijlage

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    12,2 KB · Weergaven: 37
Hoi,

Vertel eens hoe zit dat vast? maak daar anders even een duidelijke foto van dat kaartje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan