Oude berichten kwijt (OE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tweeplus

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Altijd als ik te lang achter de computer zit dan word ik overmoedig...... met alle gevolgen van dien. Hij deed het dus niet meer. :o

Ik moest de recovery CD laten draaien. Nu werkt bijna alles weer, maar mijn oude mailtjes zijn weg...... tenminste dat lijkt zo. Ik heb namelijk een programmatje van internet afgehaald (OE recovery) en die laat mijn alle titels zien van de oude mails. Ze zijn er dus nog wel denk ik. Om het genoemde progje je mails te laten 'repareren' moet je betalen en dat is eigenlijk tegen mijn principe.

Weet iemand hoe ik mijn oude mails terug kan krijgen (zonder te betalen)? Ik werk met XP-media en Outlook Express

Alvast bedankt.

Dennis (2+)

Hi,

Ik heb ook een probleem met OE, was (ben) ook bang om berichten kwijt te raken, maar kreeg de tip dat ik op *dbx moest zoeken, daar schijnt een reservekopie te staan van alle mappen met mails.

Misschien is dit wat je zoekt? Ik ben nog een beetje digibeet...;)

Charis

Charis bedankt voor je snelle reactie...... helaas geen dbx bestanden gevonden op mijn PC. Ik had ook al het advies gekregen om *.ost en *.pst te zoeken, maar ook die kan ik niet vinden.

Ik weet toch bijna zeker dat ze er nog zijn, ik heb namelijk alleen maar XP opnieuw geinstaleerd en niets verwijderd of geformateerd.

Ik wacht nog even geduldig op andere opties.

Je moet wel verborgen bestanden weergeven aanvinken bij de mapopties in je verkenner.

Beste Ibiza,

PC inspector is nu aan het zoeken en dat gaat een tijdje duren zie ik..... nog 125 minuten:confused:

Maar ik heb de tijd.

Enne Jean42, wanneer moet ik die aanzetten???? Als ik mijn harde schijf doorzoek?

Ja en nadien terug uitzetten want dit is gevaarlijk bij het mogelijk verwijderen van zaken.

Ik heb nu inderdaad 2 bestanden gevonden (alletwee heten ze outlook.pst) zijn dit mijn berichten? en hoe krijg ik ze nu weer terug in Outlook Express?

Laatst bewerkt:
Hierin moet je kijken:
C:\Documents and Settings\(je eigen naam)\Local Settings\Application Data\Identities\{C5423D82-EBC2-42C0-853C-8BFE37A4FDF9}\Microsoft\Outlook Express\Postvak IN.dbx
Je moest dbx zoeken.

Jawel....................daar heb ik er een heleboel van en aan de namen herken ik ook al mijn oude berichten!!!!! Ik kom steeds verder!
Maar ik kan ze nog steeds niet lezen! Hoe kan ik ze nu importeren?

Groeten,

Dennis

Welke heb je gevonden? Die onder mijn link die hierboven staat of met zoeken?
Werkt bij u OE nog? Als dat de mappen zijn van de link die hierboven staat dan vrees ik dat dat dezelfde zijn van in OE die nu op je pc staat.
Heb je die mappen ergens anders gevonden dan kopieer ze naar bovenstaande link.

Ik heb ze in allebei de mappen gevonden. Dus mijn oude dbx-en en ook de nieuwe. Ik heb ook één van die oude dbx bestanden gekopieerd naar mijn nieuwe postvak IN, maar hij wordt niet zichtbaar in OE.:(

Als ik met verkenner (in mijn computer) ga zoeken staat hij er wel in.

Is het dezelfde versie oe?
Dan kopieer de ganse map van postvakin naar de nieuwere postvakin.
Je kan ook die andere (van die nieuwe) wegdoen en dan de oudere in de plaats zetten.
Let op: kopieer en niet knippen, bewaar die oudere nog maar even.

Jean je bent een TOPPER. Het is gelukt:thumb:

Heel erg bedankt!!!!!!

Mocht het niet werken dan kun je via de importfunctie van OE de dbx file importeren

[edit] is al gelukt [/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan