Oude comp.loopt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trage XP

En nu nog het type?
Dan kunnen we het geheugen opzoeken voor je. Daar ging het om.

Goedendag Raymond,

Ik heb het Type al doorgegeven, een HP Pavilion 7970 jaar Millenium, dat is er uit gehaald en daarvoor is Windows XP Home erin gezet, en anders wat bedoel je dan met Type, zie ik iets over het hoofd?

Ik ben maar een leek en doe mijn best en iets van te begrijpen, hopelijk vind je me niet stom, maar een beetje meer uitleg zou welkom zijn, alvast bedankt voor je medewerking, geloof me dat stel ik zeer op prijs.

Vriendelijke groet

Trage XP

Het oude geheugen dat jij nodig hebt zal overal duur zijn en bijna niet te krijgen

Misschien heb je hier iets aan:

http://link.marktplaats.nl/209259290

Hallo, again,

Ja dat had ik al begepen maar Raymond heeft gezegd, dat ik nog beter een geheugen van 30euries kon kopen i.p.v. internet van mijn comp. verwijderen zoals je eerder kan lezen, dus zodoende is het balletje gaan rollen, ik zag het zelf niet meer zitten om nog op internet te gaan met die comp. en wil alsnog internet eraf halen, en daar ging mijn eerste vraag ook over aan het begin van deze sessie, dus vrees ik dat ik zo niet verder kom, als het zo moeilijk is A. om aan een geheugen te komen en B.en als hij duur is heb ik dat er niet meer voor over, je zegt het al het is een oude comp. uit 2000/2001.
Dus conclusie is dat ik nog even de reactie van Raymond wil afwachten, en bedankt voor je hulp en meedenken, en voor de link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan