Oude computer aan de praat krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapje

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Hallo,
Ergens in een kast heb ik m'n oude laptop gevonden en probeer die weer aan de praat te krijgen, maar hij heeft geen CDrom-drive of USB-poort. Nu doet bijna alles het, behalve Netscape.

Ik heb geprobeerd om een andere (kleinere) browser (Firefox) te downloaden en op floppies te saven, maar dat past dus niet. Tenminste, ik weet niet hoe ik één programma van 4,9 MB op verscheidene floppies kan zetten.

Heeft iemand een idee?

Als ik eenmaal internet op kan, kan ik wel weer allerlei andere zut downloaden voor het beestje. De modem werkt nog wel...

Alvast bedankt!
Smiles,
Klaas

Bijv. met Winzip, als je in Winzip aangeeft dat het bestand naar A: geschreven moet worden, dan vraagt hij automatisch na een eerste diskette om een volgende diskette.

persoonlijk vind ik winrar heel relax...
is beter als winzip omdat ie ook winzip bestanden kan herkennen en openen

greetZ

Reinout

Zit er ook geen netwerkkaartje in?
Dat zou helemaal mooi zijn.
Anders sluit ik me ook aan bij Winrar.

Fonz

Geen aversie, slechts voorkeur. Ze doen allebei hun werk bijzonder goed. Het ziet er net even anders uit, ik vind het prettiger, maar daar ging het in deze thread niet over.

Fonz :thumb:

mee eens...waarom geen programma nemen die meer mogelijkheden heeft (in dit geval het herkennen van meer bestanden).

Dames / heren,

heeeeeeeeeeeeel simpel:

topicstarter vraagt niet om een programma dat veel bestanden kan herkennen, maar hij wil slechts iets "groots" op meerdere diskettes plaatsen.

Een vraag goed lezen is ook een kunst !!!

Geweldig

'Topicstarter' is gisteren aan de slag gegaan met WinZip en erg tevreden over het resultaat. Hartelijk dank aan iedereen die heeft meegedacht en in het bijzonder Pasja voor zijn snelle (en adequate) reactie!

Smiles,
Jaapje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan