Oude computer sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

korsie82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Hallo,

Ik heb een computer die ik graag wat sneller wil maken. Naast wat extra geheugen wil ik een (oude) snellere chip op de kop zien te tikken. Het is een pentium 3 computer, met een moederbord: Packard Bell, type# GA 6WMM7 rev 4.1. Daar zit nu een chip in van 667mhz. Kan iemand mij vertellen wat ik maximaal voor chip kan (proberen te) kopen, met dit moederbord en wat voor type chip is dit? Alvast bedankt,

Jelmer Kors

Hallo,

Ik heb een computer die ik graag wat sneller wil maken. Naast wat extra geheugen wil ik een (oude) snellere chip op de kop zien te tikken. Het is een pentium 3 computer, met een moederbord: Packard Bell, type# GA 6WMM7 rev 4.1. Daar zit nu een chip in van 667mhz. Kan iemand mij vertellen wat ik maximaal voor chip kan (proberen te) kopen, met dit moederbord en wat voor type chip is dit? Alvast bedankt,

Jelmer Kors

Als je kunt, probeer een tualatin te krijgen.

Hmm, ik zie net dat je mobo alleen PPGA celeron cpu's ondersteund. Deze zijn gemaakt van 300 tot 533 mhz, dus daar zit weinig prestatieverbetring in. Kan zowiezo weinig info over je mobo vinden dus ik durf hier niet echt een goed advies over te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan