Oude data op harde schijf terugplaatsen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Dag lezers, :o

Heb, na virussen gehad te hebben, alles nu weer virusvrij. Wilde de 'oude data' die in de gelijknamige map staan, weer op de juiste plaats op mijn oude computer terugzetten, dus niet naar een nieuwe computer. XP is inmiddels opnieuw geinstalleerd. Hoe kan ik dit het beste doen. Het moet niet zo moeilijk zijn, maar het lukt me gewoon niet. Volgens mij is het niet mogelijk om dit via de 'wizard instellingen en bestanden overzetten' te doen, wel bij hetoverhevelen van de 'oude data' naar een nieuwe computer. Wie kan mij helpen.

Marc

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je bent zo helder als koffiedik,maar ja.
Denk dat je bedoelt dat je met de wizard wél alles hebt geëxporteerd .... ???
Dan kan je het wel degelijk op dezelfde manier weer terugzetten.

Gewoon kopieëren in dezelfde map, wil ook wel eens helpen, wel deze zichtbaar maken, uiteraard.

Bedankt allemaal,

Bandit, het zijn alle voor mij belangrijke mappen, zoals fotobestanden, muziek, e-mail (Incredimail) enz. Heb zelf XP opnieuw geinstalleerd en de bestanden naar documenten gekopieerd om alles weer op zijn plaats te krijgen en alles weer in orde te krijgen. Waarschijnlijk, natuurlijk, zonder resultaat, ze bleven in de map staan zonder dat ik ze daadwerkelijk teruggeplaatst heb.

Lange Pier, hoe kan ik als ik de bestanden in dezelfde map gekopieerd heb deze zichtbaar maken? Zou ook wel handig zijn.

Bedankt allemaal,

Bandit, het zijn alle voor mij belangrijke mappen, zoals fotobestanden, muziek, e-mail (Incredimail) enz. Heb zelf XP opnieuw geinstalleerd en de bestanden naar documenten gekopieerd om alles weer op zijn plaats te krijgen en alles weer in orde te krijgen. Waarschijnlijk, natuurlijk, zonder resultaat, ze bleven in de map staan zonder dat ik ze daadwerkelijk teruggeplaatst heb.

Lange Pier, hoe kan ik als ik de bestanden in dezelfde map gekopieerd heb deze zichtbaar maken? Zou ook wel handig zijn.

Eigenlijk snap ik er geen hout van wat je nu precies bedoeld.:confused:

Als ze in jouw account staan, kun je er gewoon bij, zoniet, dan zul je eerst eigenaar moeten worden van die mappen, in home, in veilige modus inloggen als administrator, en in mapopties eenvoudig delen uitvinken, krijg je een extra tapblab, beveiliging erbij, als je de eigenschappen voor die mappen of bestanden oproept.

Ook TotalCommander kan dit idd, als je deze goed configureerd, alleen eigenaar worden moet volgens bovenstaande, in pro kun je dan rechtsstreeks doen, via de mapopties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan