Oude E-mails werdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hallo, Mijn belangrijke oude E-mails zijn weg. Wel heb ik Pst bestand Outlook gevonden van 3,3 GB die niet is mogelijk open te krijgen, om de nodige mails er ui te halen. Heb Win 7, 64 bit. Hoe moet ik het aanpakken?
M.vr.groet en bedankt, Jirko

En waarom lukt het niet? Heb je geen Outlook meer of krijg je bijv. een foutmelding.

Wat bedoel je met 'gevonden'/ waar gevonden?

Alle mappen (Postvak in, out, vezonden itens ezv.) in Outlook zijn leeg, behalve de nieuwe E-mails. Via zoekfunctie heb ik gezocht naar de extensie .pst. Gevonden de boven gemelde file.

Laatst bewerkt:
staat in sectie outlook en pst wordt vermeld ....

Bedankt Jean, heb alles geprobeerd: de grote pst file heb verkleind, gerepareerd met Kernel repair, maar krijg nog altijd een melding "severely demaget". Wat nu?

Dit wil je niet horen, maar uit ervaring weet ik dat geen enkele tool een te groot .pst bestand kan redden.

Ik wordt in deze graag tegengesproken door mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen. Kan ik ook weer een paar mensen blij maken. :D

Dit wil je niet horen, maar uit ervaring weet ik dat geen enkele tool een te groot .pst bestand kan redden.

Ik wordt in deze graag tegengesproken door mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen. Kan ik ook weer een paar mensen blij maken. :D

Bedankt Roger, daar was ik all bang voor. Ik zou graag samen met jou wachten op een wonder.
Jirko

Mijn vrouw kocht een nieuwe labtop met de windows mail en zonder outlook. Haar oude mails kon ze ook niet inlezen.

Via een omslachtige manier is het wel gelukt:

Maak op een PC/labtop met outlook een nieuw POP account aan.
Importeer in outlook het oude *.pst bestand.
maak in deze outlook een nieuw mail IMAP account aan.
knip en plak de mails vanuit het POP account naar het IMAP account.

Op de nieuwe labtop maak je een nieuw account aan met als inloggegevens de IMAP-box en haal je de mail binnen...

Dit werkt alleen als je mail-provider genoeg ruimte heeft gegeven aan je mailbox.

Wat je in feite doet is je oude email tijdelijk op de server van je provider terugzet om daarna het weer binnen te halen op je nieuwe labtop.

Succes,

Onnie

Hallo Onnie, Bedankt voor een uitleg van de laptop van je vrouw. De oplossing klinkt wel logisch, maar ben 71 en zou ik graag die stappen wat gedetailleerd willen zien.
Heb je misschien een plan stap voor stap hoe ik het moet doen?
Bedankt, Jirko

oeps, dat wordt lastig, maar kan wel, hoewel ik het beter telefonisch kan doen...

tot zo

Hallo, Mijn belangrijke oude E-mails zijn weg. Wel heb ik Pst bestand Outlook gevonden van 3,3 GB die niet is mogelijk open te krijgen, om de nodige mails er ui te halen. Heb Win 7, 64 bit. Hoe moet ik het aanpakken?

Lukt het om de postvakken apart te importeren? postvak in, postvak uit, verzonden items enz.......

Ik heb er genoeg bij de klant blij gemaakt, door met SCANPST.EXE de te grote PST te laten repareren. Uiteraard meteen geadviseerd de PST met Outlook te gaan splitsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan