Oude Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
483
Ik ben bezig een oude laptop op te knappen maar er zit een hele oude Win versie op namelijk Windows voor worksgroups versie 3.11

En een diskette lezer!

Er moet als het kan Win 98 op?

Wie weet raad?:thumb:
 
Zit niet een cdrom speler op zeker?Dan zou je hem de HD via een Adapterkaartje bij jezelf erbij kunnen hangen , en hem op die manier van 98 voorzien
 
Wat bedoel je met HD?

Er zitten ook nog 1 telefoon contact en een lan kaart in maar die lankaart is een ouder model want het internet van mijn router past er niet in!

Wat nu?
 
Geplaatst door dj_sj
Wat bedoel je met HD?

Er zitten ook nog 1 telefoon contact en een lan kaart in maar die lankaart is een ouder model want het internet van mijn router past er niet in!

Wat nu?

HD -Hardeschijf
Er zijn adapters inde handel zodat je een HD van een Laptop aan kan sluiten op de IDE poort van je eigen computer

(je woont te ver bij mij vandaan anders had je hem wel kunnen lenen)
 
:thumb: je kan daar wel win 98 opzetten als....je een harde schijf hebt van 1.2 gb en een ram geheugen van 32 mb, maar waarom geen win 95 proberen , dat werkt vlotter op een trage computer , geef eens de grootte van je harde schijf en je ram geheugen
 
Laat maar zitten ik ben al bij een vriend geweest en hij zei dat alleen dso en 9.11 liep

maar bedankt iedereen voor de hulp!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan