oude mail terughalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Wij hebben de pech gehad dat onze harde schijf verleden week "gecrashed" is.... dom :( of naief :confused: als we zijn hadden we geen back-up..
Gelukkig :p niet alles verloren daar we ook nog het één en ander op de laptop hadden....
Wel dus alle emails in Outlook en het adressenboek kwijt!
Is er nu één of ander "trucje" om deze terug te halen??

Dank alvast voor jullie reactie!!!

Heb je echt geen backup van een outlook archief bestand(.pst)? Dan is er helaas niks meer aan te doen, als je hele harde schijf verloren is gegaan

dan.....kunnen we niks voor je doen, het is echt niet terug te halen

Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express?

Een schijf waarvan de stroom uitschakelt kan soms zo beschadigd zijn dat die welliswaar niet opstart maar nog als slave te lezen, of weer te repareren is. Vaak is er iets mis met de partitie en bestandtabellen.
Hoe dat technisch precies zit weet ik niet maar ik denk dat er zelfs een backup is in die eerste sporen die teruggezet kan worden. Kijk, alle gegevens worden alsmaar geadministreerd in tabellen, Zijn deze niet goed genoteerd door stroomuitval dan kan de computer er niets meer mee maar dat wil niet zeggen dat er een kras over de oppervlakte van de schijf zit en er niets meer toegankelijk is. Er zijn veel programma's die harde schijven herstellen of gegevens leesbaar maken. Meestal moet je hiervoor betalen en geven ze je alleen een demo. Ik geef je de link naar een gratis programma zodat je eens wat uit kunt proberen. Hoe dat werkt weet ik niet, het is voor experts en beginners las ik. Het heet TestDisk. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Je zult zelf even verder moeten zoeken met Google. Veel programmatjes herstellen alleen gewiste bestanden. Verder kan ik je nog wijzen op Hirens Boot CD. Handige tools die je als image op een opstartbare CDRom kunt zetten. http://www.hiren.info/pages/bootcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan