Oude Messenger blijft zich aanmelden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Goedenavond,
heb win-XP-prof op mijn computer met messenger v.5.0,
ik heb nu de nieuwste versie van messenger v.6.2 erop gezet, omdat ik wel beeld had via mijn webcam, maar geen geluid kon horen van de andere kant, terwijl men mij ook niet kon horen, ondanks dat mijn microfoon goed werkte bij de test.
Ik heb nog steeds geen geluid, ondanks de nieuwe messenger, maar nog steeds steekt de oude versie zijn kop op en krijg ik rechtsonder het bericht, dat ik mij daar ook moet aanmelden.
Hoe krijg ik de oude versie weg????
De zoekfunktie leverde geen resultaat op, evenals voor het geluid, wat ik nog steeds niet hoor.
Heb ik niet goed gezocht ???????
mvg
Pierre

Heb je gekeken bij configuratiescherm > programma's toevoegen of verwijderen. Staat daar het ikoontje van MSN messenger 5.0? Zo ja selecteren en verwijderen (wel eerst MSN uitzetten).

Mijn ervaring is dat je eerst beide MSN messengers moet verwijderen. Dan installeer je MSN 6,2.
Je kunt ook bij configuratiescherm/software/installeren/verwijderen enz. en dan is íe er ook uit.

Gr.
Peter
Lelystad

Kijk eerst eens goed om welke messenger het gaat, er is dus een verschil met Windows Messenger en MSN messenger!

Wanneer je windows messenger echt verwijdert, kun je ook geen hulp op afstand meer doen.
Je kunt het ook uitschakelen.

Ik heb het op de manier gedaan, zoals hier is beschreven:

Geluid lukt bij mij dus ook niet, hiervoor heb ik het programma Skype

Dit werkt prima samen met msn.

Laatst bewerkt:
Dat het geluid niet lukt, komt meestal doordat de firewall te strak staat ingesteld.

Hardstikke bedankt alvast !!!!!!

Goedenmiddag Allemaal,
hardstikke bedankt voor alle reakties.
Mooi dat er zo'n forum is, zit je zelf niet in het wilde weg te klooien, maar kun je met de adviezen gerichter zoeken.
Ik probeer het uit en hou jullie op de hoogte.
mvg.
Pierre

Goedenavond,
de oude versie van messenger is er uit, dat is mij dus gelukt met een van jullie reakties.
Alleen met het geluid zit ik nog te klooien, ik heb alle geluidreakties uitgeprobeerd, ook mijn hoofdtelefoon en microfoon weer opnieuw ingesteld, werken steengoed, microfoonuitslag in het gele gebied..
Heb ook het helpmenu van messenger geraadpleegd, echter zonder resultaat.
Heb nog steeds geen geluid van de andere kant, terwijl zij mij ook niet horen.
Nog iemand suggesties?
Heb zelfs mijn firewall uitgezet, is gevaarlijk weet ik, maar ik kreeg geen geluid.
mvg
Pierre

Hoi Pierre,

Ga naar configuratiescherm/geluiden en audio-apparaten. Klik vervolgens op luidsprekervolume en dan op de knop instellingen herstellen. en vink de optie "pictogram van het volume in het systeemvak plaatsen" aan. Sluit dat scherm dan af en ga dan naar rechtsbeneden en dubbelklik op het luidspeakertje in het systeemvak. Ga vervolgens naar opties/eigenschappen en vink in dat scherm alle benodigde apparaten aan. Kijk dan onderin dat scherm of er vinkjes staan in de witte vakjes die ervoor zorgen dat er geen geluid komt. Klik de benodigde vinkjes weg en probeer het dan nog eens. Je kunt ook nog even in apparatbeheer kijken hoe het ervoor staat met je geluidskaart. Als daar uitroeptekens bij staan is het ook niet goed. Je zult dan de drivers opnieuw moeten installeren.

Succes

Peter
Lelystad

Goedemorgen,
Ik heb windows messenger uitgezet zoals boven is omschreven door esjeka, waarbij ik heb gekozen voor de optie om messenger uit te zetten en niet te deïnstalleren.
Nu wordt mijn pc erg traag in het opstarten van outlook en oulook express. Weet iemand hoe dat komt, kent iemand dit probleem?
Groeten, emc

Volgens mij moet je naar programma's installeren /verwijderen in het configuratiescherm dan zie je links een paar optie's staan, dan ga je naar windows bestanden, dan windows messenger uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan