oude msn wil ik weg hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayplay

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
8
ik heb msn 7.0 gedownload, maar ik kan de oude messenger niet deleten.
Nu gaat deze ook nog eens automatisch opstarten, ook al heb ik het vinkje bij opties uitstaan.
Misschien heeft het iets met outlook te maken, kan iemand mij helpen???
 
die 'oude' msn is niet oud. Dat is Windows MSN waarschijnlijk. Die zit er standaard op. Maar je kan hem wel verwijderen volgens XP_PC
 
Nou.. Die messenger komt uit 2001 ofzo, alweer aardig klassiek :p.
 
of voer deze regel uit met start/uitvoeren knippen en plakken
rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
 
Zoals vanschagen het zegt sloop je hem helemaal uit Windows.

Erg effectief maar; je hebt deze messenger nog nodig voor applicaties zoals Hulp op Afstand ea..
 
verwijder gewoon msn 7.0.daarna download je hem weer en voor dat je hem gaat installeren, klik je met de rechtermuis op je groene pion ( naast je tijd) en sluit je hem.
Als hij dan geinstalleerd is hem je er geen last meer van dat er 2 msnnen opstarten
 
Geplaatst door bas9
verwijder gewoon msn 7.0.daarna download je hem weer en voor dat je hem gaat installeren, klik je met de rechtermuis op je groene pion ( naast je tijd) en sluit je hem.
Als hij dan geinstalleerd is hem je er geen last meer van dat er 2 msnnen opstarten
Het probleem is ook niet dat ze opstarten! Hij/zij wil Wmsn gewoon weghebben! Niet uitschakelen.
 
Geplaatst door Rimsic
Het probleem is ook niet dat ze opstarten! Hij/zij wil Wmsn gewoon weghebben! Niet uitschakelen.

Wellicht omdat 'ie niet weet dat er andere mogelijkheden zijn.

Originele sig btw..
 
Geplaatst door XP_PC


Wellicht omdat 'ie niet weet dat er andere mogelijkheden zijn.

Originele sig btw..
oh sorry dat ik dezelfde smileys in mijn sig heb die gewoon in dit systeem zitten :mad: oeh, wat erg
 
Bedankt

Bedankt mensen, het is opgelost. Het is namelijk zo dat de "oude" messenger opstart als ik outlook opstart. Wat ik heb gedaan is eerst msn 7.0 aangedaan en dan me outlook.

Heb MSN 7.0 niet meer automatisch laten aanmelden zodat "oude" msn niet opent wanneer ik alleen me outlook wil openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan