Hallo,
Goede morgen iedereen
probleempje........................:
mijn oude ipod deed het niet erg goed meer (oud bakske), hij viel telkens weer uit.
Ik gebruik de ipod uitsluitend in de wagen.
Nu koop ik een nieuwe wagen, probeer nog even of de oude Ipod het nu beter doet, maar, nee, geen succes
Dus... ik koop een nieuwe Ipod die het schitterend doet alleen.....
Ik kan de ipod bedienen op een scherm in de wagen
Ik kan alles netjes bekijken maar, als ik naar bvb "artiesten" ga, dan krijg in, met de nieuwe ipod, een lijst van alle aanwezige artiesten, maar die staan niet gegroepeerd onder een letter van het alfabet.
Dus ik zie op mijn scherm alle artiestennamen, en rechts ervan alle letters van het alfabet maar, uitggegrijsd. Dus ik kan er geenekele kiezen.
Sluit ik de oude ipod aan, dan kan ik dat wel
**** dat je bvb Neil Young wil hebben dan ga ik bij de oude snel naar de letter Y, bij de nieuwe moetik door alle namen scrollen.
Bij de nieuwe staat ook bvb Selectie op cover en Zoeken op trefwoord uitgegrijsd. Bij de oude kan je die items dan weer wel kiezen...
Wat gaat hier fout?Iets in de instellingen van de nieuwe Ipod misschien?
Weet iemand raad?
Alvast bedankt
Jean-Paul De Winter
Goede morgen iedereen
probleempje........................:
mijn oude ipod deed het niet erg goed meer (oud bakske), hij viel telkens weer uit.
Ik gebruik de ipod uitsluitend in de wagen.
Nu koop ik een nieuwe wagen, probeer nog even of de oude Ipod het nu beter doet, maar, nee, geen succes
Dus... ik koop een nieuwe Ipod die het schitterend doet alleen.....
Ik kan de ipod bedienen op een scherm in de wagen
Ik kan alles netjes bekijken maar, als ik naar bvb "artiesten" ga, dan krijg in, met de nieuwe ipod, een lijst van alle aanwezige artiesten, maar die staan niet gegroepeerd onder een letter van het alfabet.
Dus ik zie op mijn scherm alle artiestennamen, en rechts ervan alle letters van het alfabet maar, uitggegrijsd. Dus ik kan er geenekele kiezen.
Sluit ik de oude ipod aan, dan kan ik dat wel
**** dat je bvb Neil Young wil hebben dan ga ik bij de oude snel naar de letter Y, bij de nieuwe moetik door alle namen scrollen.
Bij de nieuwe staat ook bvb Selectie op cover en Zoeken op trefwoord uitgegrijsd. Bij de oude kan je die items dan weer wel kiezen...
Wat gaat hier fout?Iets in de instellingen van de nieuwe Ipod misschien?
Weet iemand raad?
Alvast bedankt
Jean-Paul De Winter