Oude office bestanden nog te openen onder 64 bits?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillyE

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Ik ben van plan een nieuwe computer aan te schaffen, maar ik zal er waarschijnlijk windows 7 64 bits moeten bijnemen.
Op een externe harde schijf heb ik een hele serie oude office bestanden, opgemaakt in office 97 en allerlei. Zal ik problemen hebben die te openen in windows 7 64 bits? vb Met Office 2010 64 bits of een ander programma?
Ik ben een beetje bang dat ik die bestanden niet meer zal kunnen openen? Klopt dit?
Zal het openen problemen veroorzaken?
Willy.

win 7 64 bit werkt prima office software 64 bits ik denk niet dat je daar moeite mee gaat krijgen
wat moeilijker gaat worden is andersom van office 2010 naar office 97

Oude Office bestanden onder Windows 7 64 bits.

Het is dus zo dat die oude bestanden, opgemaakt met een office 32 bits, gewoon opengaan met office 64 bits onder windows 7 64 bits?
Daar was ik dus bang voor, dat ik die externe schijf met bestanden op de één of andere manier niet meer zou kunnen lezen.

volgens mij ga je daar geen problemen mee krijgen want alle office versies kunnen wel documenten van hun vorige versie dus 2007 kan in 2010 maar andersom kan moeilijk worden

Externe schijven toch herkend?

Hopelijk worden de externe schijven zelf herkend?
Ik heb Iomega en Lacie, verschillende groottes.
Iemand ervaring met die schijven en Windows 7 64 bits?

Hoi !

Ik heb 3 externe HDD's aan Win 7 64-bits PC hangen (2 x LaCie, 1 x WD) zonder enig probleem.

Greetz,

Harry.

het is usb dat zit al standaard in windows sinds xp sp 3 (de drivers dan )
daar komt nog bij dat als je uitpluist wat usb betekend dat je er achter komt dat het universeel is (Universal Serial Bus)

Bedankt iedereen, ben gerustgesteld, en denk dat ik er u wel aan durf te beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan