• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Oude order weer op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimven

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Orders die in de worksheet "Orders" zitten moet ik regelmatig weer op het scherm kunnen krijgen en uit kunnen printen. Dat probeer ik mogelijk te maken in de worksheet "Oude_orders" maar het werkt niet. Met copy en transpose wil ik de orderregel weer in een kolom zetten; links daarvan worden de gegevens opgehaald in een schermlayout. Dat is vervolgens te printen. De stap om de gegevens in een kolom te zetten met transpose kan volgens mij ook overgeslagen worden. Maar hoe?

Ik selecteer nu een orderregel en met het aanklikken van onderstaande button krijg ik de foutmelding 1004 "ER ZIJN GEEN CELLEN GEVONDEN". Ik denk dat het komt omdat met het aanklikken van de button de regel weer van de selectie afgehaald wordt.

Mijn VB-kennis zit tegen nul-niveau aan zoals je onderstaand ziet. Ik wilde een bestand meesturen maar zelfs het uitgeklede en gezipte bestand is veel groter dan 100kb

Private Sub ORDER_WEERGEVEN_Click()
ActiveCell.CurrentArray.Select.RefersToRange.Copy
With ThisWorkbook.Worksheets("oude_order")
.Transpose.Range(1, 10).Offset(1).PasteSpecial xlValues
End With
End Sub

Ik ben benieuwd. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan