oude pc en softwarevervalsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb een oude pc gekregen. Na 20 keer aan en uit zetten ,had ik hem eindelijk aan de praat.Maar hij is ontzettend langzaam.Er zit een harde schijf in van 20 GB. Maar ik krijg steeds de melding van dat ik mogelijk de dupe geworden ben van software vervalsing. Dus mijn vraag is dus hoe krijg ik die melding weg..?? en hoe kan ik hem sneller maken. ..Als het tenminste de moeite nog waard is..!!Ik snap wel dat er een grotere harde schijf in moet,.Maar zijn er nog andere oplossingen. Want ik heb geen zin om hier weer honderden euri aan te besteden..Ik heb hem al gedefragmenteerd en schijfopruiming gedaan. Temeer omdat ik er ook niet al te veel verstand van heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Misschien even je hardware melden dat geeft wellicht wat duidelijkheid of het nog de moeite is en welke os draait de pc.
 
Misschien wel een domme vraag voor een leek,Maar hoe weet ik wat mijn hardware is. Het betreft hier het systeem Windows xp
 
Een oude pc!!!
Is deze wel geschikt voor XP.
Er zijn minimale eisen voor de hardware mbt geheugen, snelheid, harde schijfgrootte.
Je geeft aan: een harde schijf van maar 20gb.
En de rest?
 
Dit programma vertelt je alles over de machine. (rechtsboven het .zip bestand of de Setup starten)
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst naar de Windows XP afdeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan