oude pc formatteren voor nieuwe

Status
Niet open voor verdere reacties.

artisjok

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
hoi mensen ik heb een nieuwe pc gekocht met een ssd 240 en die is niet genoeg maar heb in me oude pc een 2tb hardeschijf en die wil ik formatteren om hem in me nieuwe pc te plaatsen maar als ik op knopje formatteren klik krijg ik dit : de volume bevat de windows versie die u gebruikt. als u dit volume formatteert werkt dit volume niet meer nou was mijn vraag hoe kan ik die schijf als nog formatteren

Hoi,

Neem aan dat je hem al in de nieuwe geplaatst hebt dan zou je hem gewoon moeten formatteren als tenminste op de ssd een windos versie staat

ja dat is ook zoiets ikwil de windows op de sata:P en nee pc komt tussen 14:00 16:00 dus nog ff wachtten maar d8 ik formatteer m alvast maar de installatie cd is 15km verderop

Hoi,

Nee dat gaat zo dan niet zo lukken even wachten op de nieuwe of er moet nog een pc in huis zijn.
En de cd kan je nog best halen voor 14.00 uur:D

Laatst bewerkt:
ja heb een laptop maar draait op windows 7 heb opme kamer pc is 8.1

ja ik denk dat ik wel een cd meegelevert krijg:P

Laatst bewerkt:
Hoi,

kan je hem toch aan de pc op je kamer hangen of is dat de oude pc?

ja kan wel is niet echt oud (hp pav) maar hoe formatteer ik C dan?

Hoi,

Dat ziet hij dan niet als widows partitie in windows dan formatteren maar formateren is zo gebeurt ik zou even op de nieuwe wachten lijkt mij net zo makkelijk

als ik het goed begrijp ga je windows weer op je hdd installeren dit is niet verstandig als je een ssd koopt moet je er wel windows op installeren anders heeft het niet veel nut

Ja dat zit me echt dwars want heb al 177 gb van de ssd (240gb) al in gebruik ben nu bezig met oude harde schijf installere op nieuwe pc heeft iemand een duidelijk filmpje of iets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan