Oude router achter Experia Box ´hangen´

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietah

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
10
´´Ik heb het helemaal gehad met die EP box. Ik laat hem mijn netwerk niet meer regelen en heb mijn good old 3com er weer tussen gehangen. |Alles werkt nu teminste weer.´´

´´anders heb je een brakke router (heb ik ervaring mee, die werkt nu in bridged mode en dan werkt het wel)´´

Slechts een ´paar willekeurige quotes uit de velen waarin mensen het hebben over het ´hangen´ van een andere router tussen, voor, of achter de Experia Box, het als Bridge instellen van je router zou daar ook iets mee te maken hebben.

Ik heb genoeg problemen met die Experia Box en zo dus graag ook zo´n oplossing willen.

HOE DOE IK DAT?

Alstublieft concreet de vraag antwoorden, ik ben het hele internet al afgegaan met mijn problemen met de experia box, niemand kon me helpen.
 
Laatst bewerkt:
Alstublieft concreet de vraag antwoorden, ik ben het hele internet al afgegaan met mijn problemen met de experia box, niemand kon me helpen.
Vragen worden hier aldtijd concreet afgehandeld
heel het internet ben je al afgegaan......
Waarom denk je dat je hier wel een antwoord kunt vinden.

Mijn vraag aan jou....ben je al bij KPN geweest.
 
Hey oke bedankt in ieder geval:)

Ik heb KPN al ik denk zo´n 50 keer gebeld, maar ze doen er helemaal niks aan en ik krijg steeds het verhaal: dit soort problemen ondersteunen wij niet, en als het internet het gewoon doet, valt het buiten onze verantwoordelijkheid.

Daar wordt ik dus helemaal knetter van, want online gamen heeft toch ook met internet te maken?
 
Ik wil het netwerk via een losse router gaan regelen.

Ik zal iig even kijken op de links.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan