oude spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
427
Hallo,

Ik wil weer spelletjes gaan spelen die ik ooit op mijn 4/86 gespeeld heb. Bv Rise of the triad, duke nukem of death rally.

Als ik deze download heb ik een *.exe bestand die ik moet installeren. Als hij dit klaar heeft moet ik het ook starten met een *.exe bestand.

Toch werkt geen van de spellen. Setup en alles gaat prima....Maar hij wil niet starten. Wat moet ik hieraan doen? (ik weet zeker dat de spellen geen virussen bevatten etc)

Gr

Robert
 
mooi is dat he?
heb zelf wel eens commodore spelletjes gespeeld via een emulator.
ja, ja, de commodore, mijn eerste "pc" met maar liefst 64 Kb ram (let wel Kb)
 
DANK JE...het werkt!

Dat is mooi, maar zou je willen zeggen hoe je dat gedaan hebt ?
Ik zie op die site wel allemaal links staan maar welke moet je dan gebruiken en hoe ?
Ik zou dat ook wel graag willen weten.
 
heb dat windows geval gedownload (de eerste)...dubbelklik en klaar is kees.......

Gebeurt verder niets..geen installer ofzo....gewoon klein exe bestand die je moet runnen en dan is het klaar.

Gr.

Robert
 
Als het probleem hiermee opgelost is, kun je de vraag op 'opgelost' zetten. rechts onderaan deze pagina.:)
 
niet helemaal...ik heb namelijk het idee dat de spellen trager gaan dan vroeger op de oude computer.......

Moet ik dit instellen ofzo??
 
Bij mij gaat het spel juist te snel. Dat komt door de nieuwe processors en os van tegenwoordig. met een dosbox kan ik het niet oplossen omdat bij mij gedownloade spel de dosversie niet werkt (red alert).

Ik ga het nu proberen met een virtuele pc, maar ik had liever een simpelere oplossing.
 
maar geen idee hoe het komt dat het trager gaat? en wat ik eraan kan doen?
 
Overigens krijg ik ze met de Application Compatibility Toolkit altijd aan de praat, je kunt hem hier, verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan