"oude" Windows map verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

petermus

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
90
Ik krijg de Windows mappen waar 2003 en Vista in hebben gestaan niet weg. Het neemt in totaal een 12 tot 13 GB in beslag en deze ruimte wil ik graag voor andere doeleinden gebruiken. Is er iemand die hier een oplossing voor weet.:D
 
Als het niet middels het softwarescherm kan (is het beste i.v.m. registersleutels) dan
veilige modus starten en daar middels de verkenner verwijderen.
 
Als het niet middels het softwarescherm kan (is het beste i.v.m. registersleutels) dan
veilige modus starten en daar middels de verkenner verwijderen.

Bedankt voor de reactie, maar had deze optie al eerder geprobeerd en dan volgt de melding: access denied. Het zal vermoedelijk met zwaarder geschut moeten.
 
Ai, da's jammer, anders had je die partitie kunnen formatteren.

Is het een optie om de data van de hoofdpartitie veilig weg te kopieren en an 3x slikken en snel even een format doen? (Ik heb er zelf een gloeiende hekel aan, maar ja, je moet wat.)
 
Ai, da's jammer, anders had je die partitie kunnen formatteren.

Is het een optie om de data van de hoofdpartitie veilig weg te kopieren en an 3x slikken en snel even een format doen? (Ik heb er zelf een gloeiende hekel aan, maar ja, je moet wat.)

Heb de beschikking over 2 harde schijven, maar je raadt het al, staan nagenoeg helemaal vol (2 x 200 GB). De betreffende harde schijf formateren is geen optie en toch heb ik de indruk dat er een andere manier moet zijn.
 
Is er (ongetwijfeld) ook, alleen daarvoor moeten we dieper gaan spitten, desnoods bij Microsoft zelf.
 
ben inmiddels mogelijk al weer een stukje verder..........

Hoe ben jij ingelogd als je probeert te verwijderen? Als administrator zou je toegang tot alles moeten hebben.
 
Vind je het erg als ik de NL versie van je link hier neerzet? hier

Tijs.
 
Vanzelfsprekend niet, het stond in de Engelse link bovenin rechts ook al.
Troubleshooten doe ik meestal in het Engels (meer artikelen van te vinden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan