oude word openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Ik werk met de nieuwste versie van WORD maar heb op allerlei schijven en usb-sticks nog documenten staan die zijn opgemaakt met oude WORD software (WORD 97 bijvoorbeeld, en nog vroeger). Ik kan die bestanden niet openen. Ik heb de instellingen in het vertrouwenscentrum gewijzigd door ze niet langer te blokkeren, maar dat werkt niet. Ik moet blijkbaar ook iets in het register wijzigen. Weet iemand hoe?

Dank voor het advies. Maar als ik een bestand opgemaakt met bvb Word 96 probeer te openen en op het tab "bestand" klik, krijg ik geen "info" om op te klikken en ook geen vermelding "compabiliteitsmodus" zodat ik geen weg uit kan.

Welke Word versie gebruik je en wat is het bestandstype dat je probeert te openen, dus de drie letters achter de punt van de naam van het bestand

Ik denk dat het WORD 2 is en verder latere versies zoals WORD 97. Sommige documenten zijn meer dan 20 jaar oud. Ik vind alleen onder de kolom type: "bestand".

Werkt dit?

Een Word-document openen

Voer de volgende stappen uit om het conversieprogramma 'Tekst uit een willekeurig bestand herstellen' te gebruiken met een Word-document:
Kies Openen in het menu Bestand.
Klik op Tekst uit een willekeurig bestand herstellen (*.*) in het vak Bestandstype.
Selecteer het document waaruit u tekst wilt herstellen.
Klik op Openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan