Oude xp over nieuwere versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
821
Ik heb ca 2 jr geleden een org. xp versie gekocht
Deze heb ik nu niet gebruikt maar een niet legale versie. Windows + serv 2.
Ik heb nu van Microsoft een pictogram op mijn taakbalk gekregen dat ik geen legitieme versie gebruikt.Deze melding komt iedere keer terug bij het opstarten en krijg ik niet meer weg. Met Hijack heb ik die regel weggehaald .maar had ik opeens geen internet meer,Deze is nu weeer terug.
Kan ik nu de org. versie over de nieuwere heenzetten zonder verdere problemen.
 
Zoek eens op internet naar Magical Jelly Bean Keyfinder, en verander je nummer in de legale key.

Snap alleen niet waarom je een illegale versie gebruikt als je een legale in huis hebt.
 
Omdat er gelijk windows serv pack 2 bij zit
Vond ik wel zo makkelijk maar bij microsoft worden ze steeds slimmer en gelijk hebben ze
Geprobeerd nummer te wijzigen maar dit lukt niet.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook je legale versie slipstreamen met SP2, en dan een upgrade uitvoeren vanuit je huidige windows installatie.

Hoe je slipstreamt.

Sp2.
 
Amorlaura zei:
Omdat er gelijk windows serv pack 2 bij zit
Vond ik wel zo makkelijk maar bij microsoft worden ze steeds slimmer en gelijk hebben ze
Geprobeerd nummer te wijzigen maar dit lukt niet.

Waarom lukt dat niet?
 
Hij geeft door een invalid number. Maar het is toch echt een legale versie
 
sorry ik zie niets over slipstreamen staan
Ja sorry gevonden.Maar het is niet mogelijk om zo de org. versie er overheen te installeren.
 
Laatst bewerkt:
een corp versie van de cd, neemt geen OEM of retail keys aan en zo verder ...
het overinstalleren kan je normaalgezien als je de slipstreamcd maakt vanuit je huidige windowsversie - als je de wizard bestanden en instellingen overzetten gebruikt om gegevens te backuppen naar een map kan je ze er naderhand zelfs weer intrekken... en dan staat alles weer hetzelfde ingesteld (paswoorden en dergelijke worden niet meegenomen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan