oulook 2007 exchange account van het werk thuis installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandoedels

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2012
Hallo,

Inmiddels al 3 dagen aan het lezen en proberen om de handel aan de gang te krijgen... maar helaas ik ben niet zo handig
op dit ict gebied.

Nou hoe het zit: Bij ons op het werk heb ik een laptop met daarop outlook 2007, en we maken gebruik van Microsoft exchange server.
dus via het web kan ik overal inloggen, nu heb ik de laptop mee naar huis genomen om vervolgens de gegevens over te nemen en die
in te stellen op mijn eigen mail/outlook 2007, dus op mijn thuis computer zodat de laptop weer terug kan naar de zaak.

als ik alle gegevens overneem en de email opstart moet ik het wachtwoord invoeren en dat komt elke keer weer terug en dan zegt hij uiteindelijk:

de verbinding met Microsoft exchange is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien.

als ik annuleren kies zegt hij: kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. het bestand C:\users\appdata........ \ outlook.ost bevat geen offlinemappen.

dank voor jullie hulp alvast!!!

Laatst bewerkt:
Beste manamana,

Nee daar kan ik niet zoveel mee.
Welke typen e-mailaccounts heeft uw Outlook-profiel?

ik kan daar zelf een exchange instellen dus dat zit volgens mij wel goed.

Anders overleg even met jullie systeembeheerder. Hij zal wel zeggen dat het niet mag.

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je dat het niet mag ?

moet toch mogelijk zijn om de boel over te zetten... heb de laptop naast mij staan daar werkt het perfect
alleen overzetten lukt gekl genoeg dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan