Oulook Express probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

weijdeveld

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Ik heb afgelopen maandag een heel groot muziek bestand verstuurd . Nu loopt mijn Outlook Express helemaal vast. Hij geeft constant E-mail aan het versturen krijg ook geen Mails meer binnen. We hebben al van alles geprobeerd maar we krijgen het niet voor elkaar. We kunnen op Postvak in of Postvak uit of verzonden items drukken maar hij loopt gewoon vast. We kunnen het ook niet verwijderen. We hebben ook al hersteld vanaf 1 augustus. Maar er gebeurt niets. Volgens tiscali moeten wij het opnieuw installeren maar we hopen dat het ook anders kan. Wij hebben onze computer nog nooit zelf geinstalleerd. Onze computer is pas 4 mnd oud. We hebben windows XP. Wij hopen dat jullie ons kan helpen.

Vriendelijken groeten,
leny W

Welkom op Helpmij

Ik denk zelf dat tiscali bedoelt dat je je email opnieuw moet installeren, dus niet heel XP.

Dit is heel eenvoudig als je alle gegevens bij de hand hebt (gebruikersnaam, wachtwoord) Je bent dan wel je oude mail kwijt (en adressenlijst meen ik ook. Correct me if i'm worng)

Heb je al bij tiscali op WEBMAIL gekeken of je daar alle mail kan verwijderen zodat het niet meer "verstopt" zit?

Hier is de uitleg van Tiscali om zelf de mail opnieuw te installeren (nadat de oude verwijderd is uiteraard) http://www.tiscali.nl/helpdesk/handleiding.asp?id=1702 voor outlook express versie 6 met windows xp.

Laatst bewerkt:
Als je probeert om in veilige modus op te starten, kun je daarna naar outlook express gaan.
klik dan op postvak uit en je ziet dat het bestand bezig is te verzenden, klik er met je rechtermuisknop op en annuleer/verwijder het, daarna ff OE afsluiten en opnieuw opstarten en je kunt weer mail ontvangen en verzenden ( hoop ik);)

We krijgen Outlook Express niet verwijderd dan kan je ook geen nieuwe aanmaken. Hoe moet ik in veilige modus komen heb ik nog nooit gedaan. Groetjes Lenyw

bij het opstarten op f8 drukken, plaats waar dit moet gebeuren kan verschillen, maar in ieder geval voordat je de schermen van dat windows xp aan het laden is , ziet.

Ik heb het geprobeerd met de veilige modus maar krijg alleen Outlook Express reageert niet dat heb ik heel de week al gehad wat ik ook doe. Heb hem er ook geprobeerd eruit te halen en via tiscali account weer aangemaakt maar hij blijft die e-mail versturen en niet ontvangen.
groetjes lenyw

graag wat duidelijker en overzichtelijker in je formuling zijn. nu hebben vele geen idee wat er is.

wat is het probleem?
wat gebeurt er precies/welke handelingen verricht je?
krijg je foutmeldingen? zo ja welke?
wat heb je gedaan? en hoe heb je dat gedaan?

jullie alvast bedankt maar ik moet nu echt weg dinsdag kom ik hier op terug als het nog niet opgelost is.
Hartelijk bedankt voor jullie hulp.
Vriendelijke groeten Leny

Leny, als je wilt reageren op een bericht, dan graag op "reageer op bericht" kllikken. Nu heb je iedere keer een nieuwe vraag geopend.:)

Dit stond in het andere bericht:

Ik heb het geprobeerd met de veilige modus maar krijg alleen Outlook Express reageert niet dat heb ik heel de week al gehad wat ik ook doe. Heb hem er ook geprobeerd eruit te halen en via tiscali account weer aangemaakt maar hij blijft die e-mail versturen en niet ontvangen.
groetjes lenyw

Misschien dat webmail je nog kan helpen? http://services.tiscali.nl/cp/sso/Login.jsp?d=tiscali.nl&l=nl

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het wat is, maar misschien kan via de verkenner de map verzonden items verwijderd worden, en later weer opnieuw aangemaakt worden?

Ik weet niet of iemand kan bevestigen of dit kan?

Nou mijn probleem is opgelost. We moesten eerst.
Documents and Settings\Weijdeveld\Local Settings\Application Data\Identiteis\dan krijg je allemaal nummers\Microsoft\Outlook Express.
daarna kon je Postvuik Uit\ Verzonden Items\Consepten verwijderen.
Toen was het probleem opgelost. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
groeten LenyW

Dus hij had zich toch verslikt in dat grote mailtje. Hoe ben je achter de oplossing gekomen? Toch de provider gebeld?

Voor grote dingen versturen kun je beter msn of zo gebruiken. Op deze manier loopt het heel vaak fout.

Fijn dat het toch gelukt is.:thumb:

In de mail:

Nee een vriend die in de It branche zit heeft het voor mijn gedaan. We hadden zoveel mensen al ingeschakels hij was met 3 min. klaar groetjes leny

Bedankt dat je de uitleg erbij hebt gezet. Zoals je merkt hadden wij er nog geen echte oplossing voor. Hier help je weer anderen mee :thumb:

ten behoeve van de duidelijkheid heb ik de verschillende mailtjes samengevoegd en verplaatst naar de juiste sektie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan