Oulook express start ongevraagd op

Status
Niet open voor verdere reacties.

joopduke

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Oulook express start ongevraagd op en vraagt of ie de mail moet comprimeren.

Ik gebruik Outlook, soms, allen voor usenet mail. voor de 'gewone' mail gebruik ik outlook. Heb met msconfig gekeken maar kan niet vinden waar express wordt opgestertt.

Hoe voorkom ik die regelmatige opstart?

Hoi,

Sorry maar je bent zo helder als koffiedik ..... :confused:
Wélk programma('s) gebruik je nu als standaard: Outlook Exress, of Outlook uit het MsOffice-pakket!

Afhankelijk van het voorgaande, stel je in Internet Explorer het meest gebruikte als standaard in:

In IE,
menu Extra > Internetopties...
tabblad 'Programma's

Zal proberen wat duidelijker te zijn.

Ik gebruik Outlook Express ALLEEN voor news.

Oulook (dus niet expres) gebruik ik voor het verzenden en ontvangen van 'normale' email.

Sinds een kleine week start met het opstarten van XP Outlook express op met de vraag of de mail gecomprimeerd moet worden. En hier wil ik dus vanaf.

Zal proberen wat duidelijker te zijn.

Ik gebruik Outlook Express ALLEEN voor news.

Oulook (dus niet expres) gebruik ik voor het verzenden en ontvangen van 'normale' email.

Sinds een kleine week start met het opstarten van XP Outlook express op met de vraag of de mail gecomprimeerd moet worden. En hier wil ik dus vanaf.

Ok, maar het kenmerk van nieuwsgroepen is nu juist, dat deze up-to-date worden gehouden zodra je internetverbinding hebt. En dus wordt OE opgestart.
De melding die je krijgt bevestigen en je bent hierna van die melding af ..... alleen: OE blijft evengoed actief wanneer je Windows start.

Tip: Download en gebruik Windows Live Mail in plaats van OE voor je nieuwsgroepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan