oulook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Zinds gisteravond gelukkige bezitter van adsl van planet, inbellen gaat zonder probleem alleen met de e-mail gaat het nog niet lekker, ik gebruik zelfde inlog naam en wachtwoord als voor het inbellen!
maar helaas, gebruik voor inkomend pop.planet.nl en voor uitgaande mail : mail.planet.nl .
Ik dacht niks mis mee?

Iemand suggesties

alvast bedankt marco.

Je mailprogje pakt niet toevallig een afwijkend wachtwoord over van je verbinding?

Helaas niet, net nog weer even geprobeerd.

bedankt.

als je naar oe gaat en je gaat naar extra accounds bij accounds, eigenschappen, dan verbinding vinkje uitzetten, dacht ik is dit oke, heb je alle instellingen verder nagelopen, firewall geeft ook wel eens problemen! loop het nog even na,met de instellingen, die je van planet hebt gehad!

Vinkje bij alle accounds weggehaald er staat nu:
alcatel speedtouch connection. alleen planet weigerd hij nog?

helpdesk van planet bellen, die loodsen je er zo door heen

Ja dat zal ik doen, kan pas vanaf 10:00 uur dus jullie horen zeker even van me,
Bedankt alvast voor jullie reacties, zeker voor de zondagmorgen!

groeten marco.

met het progje wat ik je aan gaf moet het echt lukken hoor! daar staan alle instellingen configuratie,enz. van helpdesk,s heb ik nooit zo,n hoge pet op! ze houden je heel graag aan het lijntje,en ben zo een aantal euroo,tjes armer, ik zou het toch eerst even, proberen,zoals ik aan gaf,maar wat jeook besluit? suc6
en een fijne zondag, (met adsl)

Met probleem oplosser gekeken en deze geeft aan dat mijn adsl-gebruikersnaam niet goed is??????????

ja het hoeft niks te schelen hoor>een lettertje cijfertje kleine letters grote letters, een foutje en hij doet niets!

Opgelost, was inderdaad een klein foutje, nou ja klein had bij mijn gebruikersnaam @en de rest neergezet en dat was nou net een beetje overbodig.
Bedankt allemaal en nog een plezierig zondag toegewenst.

groeten marco

Fijn dat ie ut weer doet.
Ik wil nog even inhaken op de helpdesk. Het is onzin (althans bij planet) dat een helpdesk je aan het lijntje houdt, die lui hebben het veel te druk.
Wat wel veel voorkomt is dat je in de wachtstand wordt gezet (soms wel een kwartier of langer) en dan tikt de telefoon ook gewoon door. Maar problemen werden bij mij altijd snel en professioneel opgelost
Tja, het is een kwestie van keuzes maken.

Blij omdat te horen Anni, bij onetel gaat dat veel minder klant vriendelijk.

Groeten marco

Geplaatst door Anni
Fijn dat ie ut weer doet.
Ik wil nog even inhaken op de helpdesk. Het is onzin (althans bij planet) dat een helpdesk je aan het lijntje houdt, die lui hebben het veel te druk.
Wat wel veel voorkomt is dat je in de wachtstand wordt gezet (soms wel een kwartier of langer) en dan tikt de telefoon ook gewoon door. Maar problemen werden bij mij altijd snel en professioneel opgelost
Tja, het is een kwestie van keuzes maken.

eigenlijk zouden wij hier eens een stemming moeten maken,
ervaringen met betaalde helpdesk,s nou ik heb er niet veel goeds voor over hoor!:P helpmij veel goedkoper:thumb:

En veel beter, toen ik iets meer als 1 jaar geleden een pc kocht met xp had ik wel 1 en veel meer problemen en zonder helpmij zou echt wel help hebben moeten zoeken.( links werkten niet).

groeten marco.

eigenlijk zouden wij hier eens een stemming moeten maken, ervaringen met betaalde helpdesk,s nou ik heb er niet veel goeds voor over hoor!:P helpmij veel goedkoper:

De helpdesk van planet is best wel goed,maar ja, het abbonementsgeld is ook niet misselijk (dikke 60 euro p/j) Het is een beetje de huisstijl geworden van alle internetgebruikers dat alles voor niets moet. Maar vergeet niet "if you pay peanuts, you get monkeys"

Helpmij is natuurlijk en prachtige site maar dit komt ook omdat je zelf leert van de problemen van een ander.
Een helpdesk heeft verder geen voordeel van jouw problemen en ergens moet er toch brood op de plank komen voor de mensen die er zitten voor al die vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan