Oulook voor MAC.

heponij

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2022
Ik heb op mijn MAC Office 365 geïnstalleerd van uit de App Store met als Versie 16.68.
Alles werkt goed op een puntje na in Outlook namelijk;
ik heb drie accounts aangemaakt en aan alle drie een eigen handtekening en met eigen profiel toegevoegd, waardoor ze afzonderlijk gebruikt kunnen worden tot zover is dat alles gelukt.
Als ik Account AA actieveer dan krijg ik ook Handtekening AA,
bij Account BB krijg je handtekening BB,
Account CC krijg ik handtekening BB, dit moet zijn CC
Weet iemand die mij kan helpen om dit probleem op telossen.
Groetjes Herman.

Veel te weinig informatie om er wat zinnigs over te zeggen. Blijkbaar weet je a) hoe je meerdere accounts kan instellen, b) meerdere handtekeningen kan maken en c) hoe je die handtekeningen koppelt aan het juiste account. Wat wil je dan nog van ons weten?

Veel te weinig informatie om er wat zinnigs over te zeggen. Blijkbaar weet je a) hoe je meerdere accounts kan instellen, b) meerdere handtekeningen kan maken en c) hoe je die handtekeningen koppelt aan het juiste account. Wat wil je dan nog van ons weten?
Wat ik wil weten is hoe de koppeling gemaakt wordt.
Daar ik drie account heb te weten AA, BB en CC en drie handtekeningen met de gelijke naam ook AA, BB, en CC.
Als ik een bericht maak met account AA dan krijg ook de handtekening AA en bij account BB handtekening BB, bij account CC dan krijg ik handtekening BB. ik kan zien (vinden) waar de koppeling gemaakt wordt.
Dit is eigelijk mijn vraag.

Niet om het een of het ander (waarom citeer je mijn vorige bericht? Ik zie daar het nut niet van in, want je kunt gewoon een volgend bericht typen) maar je herhaalt nu eigenlijk alleen je eerste bericht. Dus ik herhaal het derde deel van mijn antwoord: je wéét al waar en hoe je een handtekening aan een account koppelt, want je hebt dat al minstens drie keer gedaan. Waarvan de eerste twee dus wél goed werken.

Die techniek is voor het derde account echt niet anders. Dus als de derde handtekening niet goed aan het het derde account is gekoppeld, dan ligt dat niet aan de gevolgde werkwijze. Lijkt mij de logische conclusie. En dan ligt het probleem dus ergens anders: wellicht bij de gebruikte accounts. Daarom vroeg ik om meer informatie, en niet om een herhaling van de oorspronkelijke vraag :).

Bedankt voor het bericht dat je gesteurd heb.
Je vraag om meer informatie, maar wat voor informatie ik weet het niet. Maar ondanks wat testen en geduld ben ik er toch uit gekomen waardoor mijn probleem zoals boven vermeld toch is opgelost.
Waar ik achtergekomen ben is dat de vraag "Standaardhandtekening kiezen" in mijn geval drie keer opgeven moet worden.
Voor is de oplossing.
Bedankt.

Tja, dat is dus een heel simpele oplossing. Als je de volledige informatie had gegeven (namelijk dat je bij de eerste twee accounts een standaard handtekening had ingesteld, en bij de derde niet) was je beter geholpen. Ik ga er (denk ik terecht) vanuit dat als je bij twee accounts een standaard handtekening kan instellen (en het werkt), dat je dat bij het derde account óók doet. Want dat is immers wat je wilt.

Hoe denk je dat wij kunnen weten dat je voor het derde account een andere instelling gebruikt?

Terug
Bovenaan Onderaan