Out of Office probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorediej

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Berichten
54
Wanneer ik via de Microsoft Office Outlook client wil proberen een afwezigheidsregel in te stellen krijg ik elke keer de volgende melding:

"De instellingen voor afwezigheid kunnen niet worden weergegeven omdat de server momenteel niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw."

Dit is erg vreemd aangezien ik wel een werkende verbinding heb met de server.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt?
 
Werk je via Exchange, anders gaat het niet werken voor zover ik weet.

Verplaatst Outlook Express ---->>> Outlook.
 
Ja ik werk ook via Exchange. Kan het hier wel instellen maar ik kan de titel niet aanpassen van het automatisch bericht dat er dan terug wordt gestuurd
 
Kijk eens in Outlook onder Help > info uitgeschakelde items. Staat daar wat in vermeld?
 
Die link had ik inderdaad ook gevonden ja alleen ik snap niet goed waar hij de certificaten uit heeft gezet. Ik heb al gezocht maar kwam het nergens tegen.

Heb een nieuw account aangemaakt maar dit hielp niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan