outllook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
399
ik ben dus veranderd van provider van telefonica naar orange dus heb alle papieren binnen en wil dus een nieuwe acount maken voor me outlook , vul alles goed in maar kan dus niet verzenden en ontvangen .
kan iemand mij helpen wat dit kan zijn
groetjes

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is bloemberg@telefonica.net. Onderwerp '', Account: 'pop.orange.es', Server: 'SMTP.orange.es', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Ha de activar la autentificacion / Relay not permitted', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.orange.es', Server: 'SMTP.orange.es', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 435, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

en dit kreeg ik ook als foutmelding
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.orange.es', Server: 'SMTP.orange.es', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 435, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.es staat niet voor nederland.
in welk land woon jij.
 
Praten we hier over Microsoft Office Outlook of over Windows Outlook Express?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan