Outlook 10 en Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolpom

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar heb ik het goed begrepen dat Outlook 10 onder Windows 8 draait en POP3 mails kan ontvangen?
En je dus je oude vertrouwde (>10 jaar) e-mailadres kunt behouden?? Want dat vind ik nog het belangrijkste!!

Outlook 10?

Overigens heeft je email adres niets met je mailprogramma te maken.

Sorry, ik bedoel 2010......maar kan ik dan in b.v. in live mail mijn @online.nl als adres gebruiken? Ik ben een beetje dom hoor

Dom is wat anders dan onwetend ;)
En ja, Outlook 2010 werkt prima op Windows 8 en je kunt gewoon je eigen email adres blijven gebruiken.
Verder heb je het nu ineens over Live Mail, dat is weer wat anders dan Outlook 2010.

Laatst bewerkt:
Was meer bedoeld als grapje.
Ik dacht dat Outlook dus helemaal niet meer te gebruiken was en ik dus b.v. op Live Mail aangewezen zou zijn.
Denk dat het me nu duidelijk is. Bedankt voor de snelle reactie!

Je bedoeld waarschijnlijk Outlook Express, dat wordt al een tijd niet meer ondersteund.
Outlook (zonder Express) is een onderdeel van het Microsoft Office pakket.

OK, je merkt wel dat ik er niet zo goed in thuis ben.
Moet dan het "type account" van POP3 veranderd worden in IMAP??

Dat kan, maar is niet noodzakelijk. Het voordeel van IMAP is dat alle mail op de server blijft en dat je dus met meerdere apparaten diezelfde mail kunt gebruiken. Dit moet wel door de provider worden aangeboden anders kun je het sowieso niet instellen.
Als je dat niet nodig hebt gebruik je POP3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan