Outlook 2000 installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Odv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Odv

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
Ik heb nu office 97 op mijn computer geinstalleerd (word, excel, outlook en powerpoint.) Ik wil nu alleen outlook 2000 installeren met de office 2000 cd. Dat wil ik op meerdere computers doen.

kan ik alleen het installatiegedeelte van outlook 2000 van de cd op het netwerk copieren?
Dus dat ik vanaf een netwerklokatie een setup bestand opstart waarmee ik alleen outlook 2000 kan installeren.

Ik wil namelijk niet de hele office cd op het netwerk zetten.

1 keer de vraag stellen is meer dan genoeg hoor. kijk maar bij je andere vraag daar heb je een antwoord.

Ga hier maar verder, deze staat in de juiste sectie.

Als ik dat doe dan worden de office 97 programma's word, excel en powerpoint tijdens de installatie verwijderd.

Die moet je ook niet wegvinken, anders worden ze inderdaad verwijderd. Dus de vinkjes die er al staan moeten blijven staan.

worden dan de programma's word97, excel97 en powepoint97 niet vervangen door de 2000 versie?

Ja, maar dat is sowieso wel aan te raden. Als je dat niet wil vink je ze wel uit. Bij twee verschillende versie's zou e.e.a. wel moeten blijven staan, ik zag het versieverschil even over het hoofd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan