outlook 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter DN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DN

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Help, bij verzenden van emails krijg volgende foutmelding:

Bij taak mail.zeelandnet.nl - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x8004210B) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of Internet-provider (ISP).

Weet iemand wat de oplossing is?

Outlook 2000 hoort bij office 2000 en derhalve verplaats ik je vraag ook naar de office 2000 sectie

misschien timeout oplossing

Hallo,
Met de time-out foutmeldingen heb ik ook te maken gehad bij het verzenden van email. Missschien heb je iets aan mijn oplossing:
Als je een antivirusprogramma hebt draaien, zoals bv. Norton Antivirus, kan het hierin liggen. Als je Norton hebt en dus ook regelmatig update, vreet dit steeds meer ruimte weg. Juist ook als je je inkomende en uitgaande mail automatisch laat scannen. Als je regelmatig je computer scant, kun je er zeker van zijn dat er vanaf jouw computer geen geinfecteerde bestanden verzonden zullen worden. Je kunt in het Nortonvenster dan beter je instelling zo veranderen dat alleen inkomende email wordt gescand. Hiermee waren bij mij de time-out fouten bij het verzenden opgelost. Als je een andere virusscanner hebt, zit hier misschien iets soortgelijks in? Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Vriendelijke groet, bobbies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan