Outlook 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Hallo,

Wanneer ik in Outlook een adres in typ waar ik het bericht heen wil mailen dan vul ik drie letters in en de rest vult hij zelf al in.

Waar haalt hij dit vandaan?

Groeten Miles

Dan heb je waarschijnlijk al eerder een bericht naar dat adres gestuurd of het staat ook in je adresboek.

Als het goed is uit de functie "automatisch aanvullen". Als jij de persoon reeds in je contactpersonenlijst hebt staan dan "kijkt" 'ie ernaar en wordt het automatisch voor je aangevuld.

Heb je ooit "ergens" in Windows dezelfde lettercombinatie ingevoerd (bijvoorbeeld in een Excelbestand of zo) dan schijnt de laatste versie zodanig "slim" te zijn dat deze vanuit een geheel andere appplicatie ook automatisch aanvult.

Dit laatste heb ik niet uit eigen ervaring, maar "van horen" zeggen.

M.a.w. je hebt mogelijk ooit ergens op je pc reeds een gedeelte of misschien wel geheel die naam ingevuld ?

volgens mij bedoel je iets anders

Hoi,

volgens mij bedoel je waar op de computer hij dit bewaart? weet ik ook niet

maar
het kan soms makelijk zijn ...als het adres goed is

als het fout is is het lastig.
indien het fout is kan je natuurlijk gewoon doortypen tot je het juiste hebt de volgende keer dat je dan de eerste 3 letters typt krijg je een schermpje met 2 namen 1 goed en 1 fout ga naar de foute en druk op delete volgende keer krijg je alleen het juiste.

succes

IN OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden kan je aan/uitvinken 'E-mailadressen automatisch aanvullen bij het typen.' Zit er niet zoiets in Outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan