Outlook 2003, 2 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marillion

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Hallo,

Ik heb Outlook 2003 geinstalleerd en heb twee vragen:

1) Ik heb twee email adressen. Dmv Regels en Waarschuwingen komen beiden in een aparte map binnen. Echter als ik mail verstuur, dan wordt altijd de standaard account gebruikt. Hoe krijg ik de mogelijkheid om te kiezen met welke account ik mail wil versturen?

2) Als ik mail verstuur, zou ik graag in de "aan" regel een aanvul mogelijkheid willen hebben. Dus als ik de letter S intoets, dat dan gelijk een emailadres verschijnt welke met de "S' begint.

Bijvoorbaat dank voor uw reacie :thumb:

Ad 1. Bij het opstellen van een mailtje klik je op de knop 'Accounts' op de werkbalk (zie bijlage). In de regel wordt bij het beantwoorden van een mail het mailadres van de geadresseerde (dus één van je accounts) ook gebruikt voor het beantwoorden.

Ad 2.
Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op het tabblad Voorkeuren op E-mailopties en klik vervolgens op Geavanceerde e-mailopties.
Schakel het selectievakje Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC uit.

Bijlagen

• accounts.JPG
    accounts.JPG
    17,6 KB · Weergaven: 47
Bedankt voor je uitleg. Vraag 1 is hiermee opgelost :thumb:
Jouw beschrijving van de oplossing op vraag 2 klopt precies, maar het werkt nog niet. Misschien moet er nog een ander vinkje aan of uit worden geklikt, heb je nog een idee?

Hoi,

'Optie 2' zal niet direct werken.
Pas nadat je het vinkje hebt geplaatst, wordt er een nieuwe lijst met mailadressen die je hebt gebruikt vanaf dat moment aangemaakt, die wordt gebruikt om deze 'automatisch' aan te vullen.

Even geduld dus ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan