Outlook 2003 adressenlijst verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterbaron

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo allemaal.

een klant heeft op een pc 2 adreslijsten per ongeluk verwijderd uit outlook 2003. Als ik in de map Verwijderde Items kijk, vind ik deze niet terug. Maar als ik bij bestandsbeheer -> verwijderde items kijk, zie ik de weggegooide adreslijsten er wel tussen staan. Weet iemand of en hoe ik deze kan terugzetten zonder dat ik systeemherstel moet gaan draaien? er is helaas geen backup van het PST bestand... googlen heeft me helaas ook nog niet van een oplossing voorzien. De klant heeft geen exchange server.

Probeer de verwijderde lijsten te herstellen net zoals je met dingen in de prullenbak doet.

We kunnen vanuit Bestandsbeheer in outlook helemaal niets met die lijsten doen voor zover ik kan zien. nogmaals, als op de normale manier naar verwijderde items ga, zie ik die lijsten niet en kan ze dus ook niet terugzetten.

Dankjewel, ik spit e.e.a. nog even door en kom hier nog wel even op terug zo.

Klant heeft via de zoekfunctie adres voor adres handmatig teruggezet, dus ondanks dat ik nog steeds niet weet hoe dit in een keer terug te zetten is, is het probleem wel opgelost.

iig blij dat er een soort van een oplossing gevonden is!
maar kon je ook niet via de file locations vinden waar de verwijderde adreslijst heen was?

nee heb ik niet kunnen vinden. Via bestandsbeheer in outlook 2003 stonden de adreslijsten onder verwijderde items als een soort submappen aangemerkt, maar van daaruit konden we er niets mee behalve definitief verwijderen.

Welkom op Helpmij.:)

Vanaf verwijderde items kun je het weer terug slepen naar je contacten.

De klant heeft een nieuwe adreslijst moeten aanmaken, de adressen opzoeken via de zoekfunctie, en ze een-voor-een teruggesleept. in één keer de hele lijst terugzetten bleek niet mogelijk. zoals ik al zei zie je die adreslijsten niet als je op verwijderde items klikt..

Laatst bewerkt:
Klopt dat je ze niet ziet, maar het onderdeel zou er wel tussen moeten staan en weer terug te moeten verslepen. Heb dit regelmatig bij klanten voor elkaar gekregen.

Wordt er via Exchange gewerkt?

lees eerste post :)

Het is wel zo dat individuele adressen in de verwijderde items staan als je die delete, alleen komplete adreslijsten dus niet. Ik begin al te vermoeden dat hij ze misschien niet heeft weggegooid, maar op de een of andere manier verplaatst.. Klant is wel tevreden dat hij ze nu terugheeft, zou alleen wel willen weten hoe dit kan gebeuren.

Laatst bewerkt:
Ook distributielijsten/adreslijsten komen eerst in verwijderde items, tenzij je met SHIFT+DEL gewerkt hebt. Jammer geen Exchange dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan